אגם בוחבוט (12 וחצי), זוכת מחזור ב' של "בית הספר למוסיקה", משיקה סינגל שני, "ארטיק מסטיק" (מילים ולחן: משה פרץ), מתוך אלבום בכורה שיצא עוד השנה.



להלן פנינה מ"ארטיק מסטיק" (גם אם זה לא ביאליק): "תביא לה ארטיק או מסטיק/ תגיד לה שאתה אוהב / תיקח אותה לים עם שמש בגד ים / שכולם יחכו מחר / אעשה איתה סלפי / תן לאהבה לבזבז לך את הזמן / תצחק על העולם / תצחק על העולם".



לאור הצלחת ה"ארטיק" הראשון, הוציאה בוחבוט את הסינגל "כמו בריו", שצבר (נכון לרגע כתיבת שורות אלו) 16,077,817 צפיות ביוטיוב, כמו גם "ביום הזה", שיר חתונות שסולל את דרכה של הבאר שבעית הצעירה למרכז הפלייליסט החתונתי.



למה "ארטיק מסטיק"? על מה השיר הזה?

"השיר מדבר על קיץ, כיף, ים ואהבה. זה מדבר לכל הגילים. 'ארטיק מסטיק' אלה שתי המילים הכי מדליקות


מהפזמון של השיר".




איך זה לעבוד בגיל כל כך צעיר בצמידות לסטאר כמו משה פרץ?

"הלכתי ל'בית ספר למוסיקה' כשהייתי בת 8. זכיתי כתלמידה המצטיינת ושם נוצרה ההיכרות שלי עם משה. כשהוא שמע אותי שרה, הוא אמר משפט שלא אשכח אותו לעולם: 'אני מרגיש שהנשמות שלנו מחוברות'.

"מאותו רגע לא נפרדנו. משה עושה איתי דרך מדהימה, ומעורב בכל צעד שלי. הוא מחזק אותי, מחדיר בי המון ביטחון ומאוד מאמין בי. עד כדי כך שמגיל 8 וחצי אני מופיעה איתו על במות גדולות כמו היכל מנורה, קיסריה, היכל התרבות וזאפה. הוא תמיד נותן לי להרגיש מיוחדת. הדעה שלו הכי חשובה לי, ואני יודעת שהוא רוצה את הכי טוב בשבילי. הוא גאון מוזיקלי ואני לומדת ממנו המון, בעיקר ללכת תמיד בדרך של צניעות וענווה".



במרוצת הזמן השתתפה בוחבוט בסדרת קונצרטים בליווי התזמורת האנדלוסית, הופיעה במסיבת פרידה מהנשיא שמעון פרס, ובנוסף התארחה ושרה עם מתי כספי והפילהרמונית. בימים אלו עובדת בוחבוט על אלבום בכורה, כשמיטב הכותבים והמלחינים עומדים בתור, ביניהם פרץ, מתי כספי, דני רובס, ארקדי דוכין ועוד.

איך זה להופיע בגילך במקומות אגדיים כמו קיסריה או היכל התרבות?

"זה כבוד גדול בשבילי להופיע על במות כאלה גדולות בגילי הצעיר. זה מרגש ומאתגר. אני תמיד משתדלת לתת את כל כולי ולהיות הכי טובה שאפשר".

איך זה לעבוד על אלבום בגיל שבו חברות שלך מנצלות את החופש הגדול כדי לישון עד הצהריים?

"לעבוד על אלבום זה לא פשוט. צריך לבחור את החומרים הכי טובים, עם טקסטים שמתאימים לגילי, לעשות סקיצות, לדעת למה להתחבר ועל מה לוותר. גם בזה משה מקל עלי את העבודה. אבל אני מצליחה גם ליהנות מהחופש הגדול. אני מרשה לעצמי לישון קצת יותר בבקרים, ללכת לים, בריכה, חברים, הופעות. הכל מהכל."