לא עוצרת: נועה קירל בת ה-15 מרעננה היא אחת מכוכבות הטין-פופ הבולטות בישראל כיום, שפרצה לתודעת הקהל עם הלהיטים "מדברים" ו"יש בי אהבה". קירל התארחה ביום חמישי באולפן התוכנית "דידי בביקיני" שמגיש דידי הררי ב"רדיו ללא הפסקה FM103" וביצעה בחי את שירה "חצי משוגע". הררי הציג אותה במילים: "מיליוני צפיות ביו טיוב, מעריצים בטירוף על השירים, קרוב ל-60 הופעות בחודש, מובילה קמפיינים לחברות אופנה וציוד לבית הספר ורשת מספרות, ויש לה זמן לחבר".




"לוח הזמנים שלי מאוד מאוד צפוף, אבל כשאני תחת לחץ אני מתפקדת הכי טוב", סיפרה קירל. "אני קמה כל בוקר בשש-שבע בבוקר, להופעות, הקלטות, צילומים וחזרות. בקרוב אני חוזרת ללימודים כמו גדולה. לא עושים לי הנחות בכלל. אני גם לא מבקשת. אני ילדה רגילה. רוב הדברים שאני עושה הם יותר אחר הצהרים, אז אני מתכוננת למבחנים בדרך להופעות. אני קמה בבוקר למבחן אחרי הופעה, קמה כמו גדולה. הבנות בכיתה מפרגנות. זה כיף כשיש סביבה מפרגנת. הם ממש מתגאים וכשמבקשים תמונות וסרטונים אני תמיד מסכימה".


"השבוע הצטלמתי לשער ל'מעריב לנוער', שייצא עוד שלושה שבועות, עם קונספט של חזרה ללימודים", עדכנה קירל. "הרקע צבעוני, הלבישו אותי בבגדים צבעוניים והאיפור צבעוני ולא שגרתי. מאוד מגניב. אני לא הולכת ככה לבית ספר. במקביל הצטלמתי לסרט קולנוע בשם 'כמעט מפורסמת', שבו אני גם רוקדת ושרה. בסרט אני מתחרה בעומר דרור שמשחק איתי, בסוג של תוכנית ריאליטי. אני מתחרה בו ונורא טכנית, רוצה לנצח ולא מעניין אותי שום דבר, ובסוף לא יודעים מי מנצח, או שכן, תצטרכו לראות את הדרך. הסרט עתיד לצאת בסביבות חנוכה. האלבום שלי ייצא במהלך חצי השנה הקרובה. יש לי להיטים ולמרות שהיום זה שונה, בעיני זמר צריך אלבום. אלבום זה מן חותמת כזו. זה חשוב. צריך אלבום ויהיה".


"כבוד גדול להופיע עם צביקה פיק"


"על הבמה אני מופיעה עם רקדנים, במופע עם קטעי פתיחה וסיום וריקודים. ואני רוקדת איתם כל הזמן. זה קשה גם לשיר וגם לרקוד, אבל כיף לי שאני יכולה לשלב את שניהם", סיפרה קירל. "הופעתי במקומות גדולים כמו לייב-פארק בראשון לציון וגני התערוכה בתל אביב. הופעתי בהיכל 'מנורה מבטחים', פתחתי שם את המופע של 'גאליס' והיה מטורף. הקהל תמיד שר וצועק את המילים של השירים, אני בקושי שומעת את עצמי. בקרוב אני מתארחת ב'מופע הדיוות' של צביקה פיק יחד עם חובי סטאר, ב'זאפה' תל אביב. לדעתי אין כזה דבר צעירה מדי להיות 'דיווה'. כבוד גדול להופיע עם צביקה פיק, ועוד בגיל 15. במוצאי שבת הקרובה אני מופיעה באמפי-פארק רעננה, זה קרוב לבית, אני יכולה ללכת ברגל".


 
"את השיר הראשון שלי, מדברים', הקלטתי בגיל 13", נזכרה הכוכבת. "כתב אותו הראפר איזי. עוד לפני כן, בבת מצווה שלי, הזמנתי אותו, כי אהבתי אותו כזמר. הוא הופיע, אני עליתי לבמה לשיר אתו, ובסוף הוא אמר לי שהוא מופיע כל יום בבת מצווה, אבל בחיים לא שרה אתו מישהי את כל השירים שלו ו'גנבה' לו את ההופעה. וככה נולד השיר, כי הוא אהב ופרגן והלך איתי לאורך כל הדרך. הוא מוכשר בטירוף. אנחנו חברים ונמצאים בקשר". על ההערצה אליה סיפרה: "אני בחלום ונהנית מכל רגע. אני משתדלת כן להצטלם עם מי שמבקש, אבל לפעמים זה מאוד קשה כי יש המון ילדים. אני תמיד רוצה ולא תמיד מספיקה.

מבקשים גם להצטלם עם ההורים שלי וכל הזמן מתקשרים אליהם. עוד מעט אמא שלי תצטרך לעשות קוד".
מי שלאחרונה ראה את קירל עם ראסטות בראש, מתבקש להתעדכן, "הן לא מהשיער שלי", אמרה, "גם אין לי אפליקציה לפוקימונים כי אני מפחדת להתמכר. אני גם פחות אוהבת כדורגל, אבל יש לי חברים שמשחקים בהפועל רעננה. אני מבשלת ממש מעולה, אשפית של פסטה. בצבא אני רוצה לשרת בלהקה צבאית".