שיר חדש וחושפני לאביתר בנאי: הזמר והיוצר יצא השבוע עם שיר וקליפ חדש לשיר "פרגולה", שיהווה חלק מאלבומו הבא. בשיר יוצא הדופן, שנכתב והולחן על ידו, נחשף בנאי ומספר על הפחד "להפסיד". "יש לי מה להפסיד, יונדאי סנטה פה, מתוק בפה, מתלבש יפה  130 מטר בית, משכנתא מטורפת", כותב בנאי. בקליפ המלווה את השיר ישנם צילומי וידאו מחיי היום יום שלו, עם משפחתו בביתו, במסעדה עם אשתו, בהופעות, בתפילות ובאולפן ההקלטות.



לאחר פרסום השיר, כתב עליו בנאי דרך חשבון הפייסבוק שלו: "יש שאדם רוצה דברים ועד שלא ישיג אותם הוא יישאר רעב וחסר, למשל הצלחה וקהל.


יש שאדם צריך הצלחה וקהל ועד שלא ישיג את זה הוא יישאר רעב וחסר, אני מכיר את זה. מכיר את זה טוב. רעב אין סופי ובלתי מסופק. נשען על דברים שמחוץ לי, ואם אין לי אותם אני יכול ליפול. זה מסוכן כי על דברים שמחוץ לי קשה לסמוך. היום הם פה מחר לא. משענת קנה רצוץ. איזה פחד זה להיות מארדונה. יום אחד כולם משתחווים למחרת אתה הזיית המאה. קסיוס קליי. כריסטופר ריב...ועוד ועוד.. שנים שאני מנסה לבנות בתוכי משען אחר. קיים. נצחי. פנימי ובלתי מותנה. אני מאמין שבתוך נשמה של כל אחד יש יופי ואוצרות גדולים. כשהוא מכיר בהם ולומד אותם ומקשיב להם הוא כבר לא זקוק להכרה או למשען מדומה וחולף אחר. לפעמים על הבמה זה קורה לי. ואז אני מתמלא במוזיקה ובאהבה ואני טועם חירות אמיתית. לרוב אני לא שם ולכן עדיין אני מקנא ומפחד. אבל אני הולך לשם, וגם אם לא אגיע, לשם אני הולך".



עוד הוסיף על השיר החדש: "פרגולה זה שיר על אחד שתפוס בדברים חיצוניים והוא מת להשתחרר מזה, אני לא בועט בדברים האלה שאני מדבר עליהם בשיר. הדברים האלה הם מתנות מופלאות שאני מודה עליהן מאוד, אני רק מבקש לא להיות תלוי, מבקש לעשות את הדברים ממקום נכון. חופשי, מאמין.. "


אביתר.






מילות השיר:



"יש לי מה להפסיד, יונדאי סנטה פה, מתוק בפה, מתלבש יפה
מאה שלושים מטר בית, משכנתא מטורפת, שכונת רמות, וילה שתי קומות
סושי כשר בשערי חסד, מקום קבוע בבית הכנסת,
פרגולה למעלה, פרגולה למטה
יש לי מה להפסיד, עוצר ברחוב לתמונות, מלא מחמאות, זאפות מלאות
גם עושה קידוש ה', תפקיד בתרבות בישראל, אלבומי זהב,
פלייליסט לכיס של הגב.
אור יקרות, אני שלט חוצות, אוטם אוזניים, כרס לברכיים
פרגולה למעלה, פרגולה למטה
אני אביא יין אביא קרן שמש, אני אביא לחם אביא עץ ומים.

בואי החוצה בואי נצא
בואי החוצה בואי נצא.
יש לי מה להפסיד, נעליים שפיץ שחור, על השטיח הכחול, עצים גזומים עגול.
ויש גם תחרות, אנ'לא יכול להפסיד, סתם לתת להם לעקוף, נגן חזק בתוף
עבד לגוף, עבד לפחד, פרי של שקר, תהום בלי חקר
פרגולה למעלה, פרגולה למטה".