החוויה המטלטלת של בריטני ספירס

נפתח עם הזמרת בריטני ספירס שהתראיינה ל-radio 1, תחנת הרדיו של ה-BBC, וסיפרה כי כמעט ואיבדה את חייה במהלך חופשתה האחרונה בהוואי. הזמרת סיפרה כי נכנסה למים שהיו מעט סוערים, אך הרגישו יותר כמו בריכת גלים נעימה. היא לא השקיעה מחשבה באיך תצא מהם וכשרצתה לחזור אל החוף, הבינה שזה הרבה יותר מורכב ממה שחשבה.





ספירס סיפרה כי הגלים היו גבוהים במיוחד, והכו בה בחוזקה, היא שהתה במים כחמש דקות ולא הצליחה לשוב אל החוף – סיטואציה מלחיצה לכל הדעות. הזמרת התרגזה על צוות האבטחה שמלווה אותה ולא הבינה מדוע הם לא מגיעים לחלץ אותה, "חשבתי שאני הולכת למות שם" הוסיפה. אחרי מאבק ממושך בגלים בריטני הצליחה לשוב בריאה, שלמה ועייפה אל החוף, וביום שישי אף תשחרר לעולם אלבום חדש בשם glory. סוף טוב הכל טוב!



מריה קארי נגד ביונסה


נסיים עם דיווה מסוג אחר, מריה קארי, שלפי הפרסומים החליטה להשליך את המחשב הנייד של בן זוגה, לאחר שמהרמקולים שלו בקע שיר של… ביונסה. אתר הבידור the fix דיווח כי השניים בילו במשותף בחודש שעבר וכדי להנעים את האווירה, בן זוגה של קארי, המיליארדר ג'יימס פקר השמיע מוזיקה והשיר הנבחר היה crazy in love של ביונסה. קארי לא אהבה את הבחירה של פקר, תלשה את המחשב והרמקולים מידיו, זרקה אותם מהחלון ויצאה בזעם מהחדר.



אתר אחר, digital spy, ביקש את תגובתה הרשמית של מריה לסיפור, והדובר של הזמרת מסר כי לא היה ולא נברא, ומדובר בשמועות זדוניות בלבד. אז למי אתם בוחרים להאמין בסיפור הזה?