בקרוב אצלנו: ב-12 בספטמבר להקת קווין ואדם למברט יופיעו במשותף בפארק הירקון בתל אביב. למברט בן ה-34, הגיע למקום השני בתוכנית הטלוויזיה "אמריקן אידול" בשנת 2009 וזכה לאהדה רבה מהציבור. אלבומו הראשון "For Your Entertainment" יצא כבר בשנת 2009 עם סיום העונה השמינית של "אמריקן איידול" והיה מועמד לפרס גראמי על ביצוע ווקאלי. ההופעה המתוכננת היא הופעתו הראשונה בישראל, זאת על אף שיש ללמברט קשר מיוחד לישראל כיוון שאמו יהודיה ואף ביצע את "שיר לשלום" בעברית במופע שנערך לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל בשנת 2005.






להקת הרוק הבריטית קווין, שהופיעה בהרכב המקורי שלה בפעם האחרונה בשנת 1986, הוקמה בסוף שנות ה-60 והופיעה במאות הופעות גדולות בשני העשורים הראשונים שלה, הוציאה 18 אלבומים ואף עשתה היסטוריה: הלהקה שברה שיא גינס והייתה במצעדים הבריטיים יותר מכל הרכב מוזיקלי אחר. הישג נוסף פורסם בשנת 2006: אלבום האוסף של הלהקה, "Greatest Hits", הוא האלבום הנמכר ביותר בכל הזמנים בבריטניה ובאירלנד. שניים ממייסדיה, המתופף רוג'ר טיילור והגיטריסט ברייאן מיי, עדיין מופיעים.



הקשר של למברט עם הלהקה החל כבר בינואר 2009 כשנבחן לתוכנית הריאליטי "אמריקן איידול" ובחר לבצע באודישן שלו את אחד מלהיטיה הגדולים והמזוהים ביותר של להקת קווין "Bohemian Rhapsody". השופט סיימון קאוול כינה אותו כבר אז "תאטרלי", תכונה שהייתה מאוד מזוהה עם סולנה המקורי של הלהקה פרדי מרקיורי.



להקת קווין ולמברט הופיעו לראשונה יחד בגמר התוכנית בשנת 2009 כשלמברט, אז מתמודד התוכנית, ביצע את שירה המפורסם של הלהקה "We Are The Champions". לאחר מכן, מתמודדי התוכנית קיבלו משימה לבחור שיר ולבצע אותו עם הלהקה שהשיר שייך לה.





לאחר מכן ביצעו יחד את השיר "show must go on" בשנת 2011, בטקס פרסי ה-EMA של ערוץ MTV. אכן חברי הלהקה מוכיחים שההצגה חייבת להימשך: החל משנת 2014 מופיע למברט כסולן להקת הרוק קווין, שהסולן האגדי שלה, פרדי מרקיורי, נפטר בשנת 1991 ממחלת האיידס. כרטיסי ההופעה הראשונה שנקבעה ללהקה עם סולנם החדש, נמכרו תוך יום אחד בלבד. בעקבות שיתוף הפעולה, חזרה להקת קווין להיות בצמרת להקות הרוק .






למה דווקא למברט? הגיטריסט ואחד ממייסדי הלהקה, בריאן מיי, אמר לרדיו "virgin" האיטלקי: "אף פעם לא חיפשנו מישהו כמוהו אבל פתאום מצאנו אותו איתנו והוא היה מסוגל לשיר את השירים שלנו, שהם לא קלים, במיוחד בגרסה המקורית שלהם. מעט אנשים יכולים לבצע אותם גם אם הם זמרים טובים. אבל אדם מצליח ועושה את זה קל. הוא יכול לעשות את זה בשנתו ומצליח להגיע לצלילים מאוד גבוהים".