אלביס פרסלי – מאחורייך! אם תמיד רציתם לראות איך הבית של פרינס נראה מבפנים – עכשיו זה אפשרי. אחוזתו של הזמר הנערץ שהלך לעולמו בחודש אפריל האחרון, תפתח בקרוב לסיורים לציבור הרחב. באחוזה שיושבת על קרקע של 20 דונם, פרינס יצר והקליט מאז 1985, ולא מעט שירים גדולים וחשובים נוצרו בבית, הממוקם במדינת מינסוטה בארה"ב.

משפחתו של פרינס מסרה כי רק מאות בודדות של אנשים דרכו עד כה באחוזה המפורסמת של הזמר, וכעת – מעריצים מכל רחבי העולם יוכלו לזכות בהזדמנות ולבקר במקום שהיה כל כך משמעותי עבורו.
הסיור יעבור בקומה המרכזית של הבית שם תוכלו לבקר בסטודיו של פרינס, בחדרי החזרות, במועדון המוזיקה הפרטי וגם באולם הקונצרטים שקיים במקום.

האחוזה של פרינס במינסוטה. צילום מסך

בנוסף, תוכלו להתרשם מאוסף האומנות של פרינס, ומהארכיון שלו הכולל פרסים שקיבל לאורך השנים, כלי נגינה, הקלטות נדירות ועוד. הסיורים ייפתחו בשישה באוקטובר, רכישת הכרטיסים תחל מחר, אז… מהרו להזמין!

קווים מטושטשים ויקרים במיוחד

מרווין גיי הלך לעולמו לפני יותר משלושים שנה, אך שמו נמצא בכותרות בתקופה האחרונה – ולא מעט. 
באי כוחו של הזמר תבעו בשנה שעברה את כותבי השיר ‘Blurred Lines’ - פארל ויליאמס רובין ת'יק, והראפר T.I, בטענה כי קיים דמיון מטריד בין שירם לבין שיר ישן של גיי, ודרשו חצי מהרווחים. 
שופטי בית המשפט קיבלו את טענתם ודרשו מכותבי השיר לשלם – וכעת, מגיע גם שלב הערעור. מדובר על סכומי כסף גדולים במיוחד – הכותבים יידרשו לשלם – פרט למחצית סכום הרווחים מהשיר, גם למעלה מחמישה מיליון דולרים פיצויים. 
זוהי אינה התביעה הראשונה של באי כוחו של מרווין גיי. לאחרונה פורסם כי הם הגישו תביעה דומה נגד הזמר אד שירן, במקרה הזה, טרם ניתנה פסיקה של בית המשפט – אנחנו, נוסיף ונעקוב.