הבוס שובר שיא נוסף


אם התמזל מזלכם ויצא לכם לצפות בהופעה של ברוס ספרינגסטין - אחד האומנים הגדולים והחשובים בארצות הברית ודאי שמתם לב שמדובר לרוב בהופעות ארוכות במיוחד. הופעה שכזו התקיימה ביום שלישי האחרון, ספרינגסטין עלה על הבמה ולא ירד ממנה במשך שלוש שעות וחמישים ושתיים דקות ובכך שבר את השיא האישי שלו להופעה הארוכה ביותר בצפון אמריקה.



אבל שיא אחד זה לא מספיק לבוס ויומיים לאחר מכן, בערב חמישי עלה שוב על אותה הבמה בדיוק, הפעם לארבע שעות עגולות במיוחד. אתר המעריצים הרשמי של הזמר אישר כי אכן מדובר בהופעה הארוכה ביותר של הבוס בצפון אמריקה, במהלך 44 שנות פעילותו. הפער בין שבירת השיא האמריקאי לשבירת השיא העולמי לא קטן ועומד על שש דקות מופע, כך שאם הבוס מעוניין לשבור את שיא כל הזמנים שלו, עליו להופיע יותר מארבע שעות ושש דקות, משך ההופעה שהתקיימה בהלסינקי פינלנד ב-2012. יו גו ברוס!





טופאק בחיים – עכשיו ההוכחות?


בעוד כשבועיים ימלאו 20 שנה בדיוק למותו של הראפר טופאק שאקור שנחשב לאחד הראפרים הגדולים בעולם. לאורך השנים, כמו במקרי מוות רבים של מפורסמים, צצו תיאוריות קונספירציה רבות הסובבות את מותו ואף נשמעו קולות הטוענים כי הוא חי וממשיך ליצור.



אתר digital spy פרסם הבוקר תמונה של אדם שמראהו החיצוני זהה לזמר. התמונה לקוחה מתוך סרטון יו טיוב שטוען כי טופאק עודנו בחיים. הטיעון שעומד במרכז הסרטון מסתמך על העובדה שהמצולם בתמונה שאכן דומה מאוד לזמר המנוח, מצולם בתמונת סלפי (מה שלא התאפשר לפני 20 שנה) ולובש ז'קט כחול שיוצר שנים לאחר מותו של טו פאק. אל מול התאוריה המעניינת הזו, ניצבות העובדות בשטח – הזמר נרצח ב-1996 ככל הנראה בגלל סכסוך בין כנופיות, רוצחו טרם נתפס וחקירת הרצח שלו מעולם לא פוענחה.