אמש נערך במדיסון סקוור גארדן בניו יורק אחד מטקסי המוזיקה החשובים של השנה, ה-VMA. טקס הפרסים של רשת MTV. הזוכה הגדולה של הטקס הייתה כמובן נסיכת הפופ ביונסה, שהוסיפה לארון הפרסים שלה עוד שמונה פסלונים מכובדים, לאחר שהייתה מועמדת ב-11 קטגוריות.



ביונסה זכתה בפרס על קליפ השנה, הקליפ הנשי של השנה, קליפ הפופ של השנה, פרס על בימוי, כוראוגרפיה ועוד ועוד. שמונת הפרסים הללו התווספו ל-14 הפסלונים שהזמרת כבר מחזיקה בביתה, מה שהופך אותה לזמרת עם מספר הזכיות הגבוה ביותר בטקס פרסי MTV.  כשזכתה ב-22 פרסים לעומת 20 זכיות בלבד של מלכה אחרת – מדונה.





השנה יש גם זווית ישראלית מרגשת – בפרס האפקטים הוויזואליים זכה הקליפ לשירם של קולדפליי 'Up&Up' ומי שאחראי לאפקטים הוא במאי הקליפ, וניה היימן הישראלי, שאומנם לא זכה בפרס הבימוי עם שותפו גל מוג'ה, אבל בהחלט הביא הרבה כבוד לישראל.

פרס מפעל חיים ניתן לריהאנה, אומנם רק בת 28 אבל עם קריירה מרשימה מאחוריה. את הפרס הגיש לה הזמר דרייק, לא ברור מה טיב היחסים בין השניים, אבל אחרי אתמול, בהחלט ברור לאן דרייק היה רוצה לקחת את הקשר הזה. אל מול פניה ההמומות של ריהאנה הנבוכה, בחר הזמר להפגין גילויי אהבה פומביים בשידור חי ומול כל העולם והצהיר: "אני מאוהב בריהאנה מאז שאני בן 22. ריהאנה נמנעה מנשיקה והעדיפה חיבוק וכשיצאה מההלם לא שכחה להודות למשפחתה, למעריצים וגם לברבדוס מולדתה.


 

אם תהיתם איך הגענו עד כאן בלי לומר את השם אדל, גם אנחנו מופתעים. הזמרת הייתה מועמדת בשמונה קטגוריות, אבל חזרה הביתה בידיים ריקות, ובלי אף פסלון לאוסף. לא נורא ובהצלחה בשנה הבאה!