הזמרת דפנה ארמוני התארחה באולפן של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", במסגרת פינת המוזיקה השבועית של דודי פטימר. ארמוני ביצעה שלושה משיריה: "אלה", "ספק ילדה ספק אישה" ו-"כלום לא חסר". בימים אלה היא מציינת 30 שנה ליציאת אלבום הבכורה שלה, שכלל להיטים רבים כמו "היא תיקח אותך", "אוהבת אותך, עוזבת אותך", "רגיש מדי", "למה דווקא איתך" וכאמור "אלה" ו-"ספק ילדה ספק אישה".




האלבום נולד ברובו מתוך שיתוף פעולה של ארמוני עם שלום חנוך, שהיה אז בן זוגה ויצר עבורה שורת שירים מנצחים. "יש באלבום הזה שירים שעד היום מושמעים וצעירים אוהבים אותם", אמרה, "אני חושבת שבאמנות, מבחן הזמן הוא הדבר. אז זה היה חדשני, גם הצורה שהופעתי, עם איפור יוצא דופן על הבמה, שהשפיע אפילו על אביב גפן, לפי דבריו".



על השיר "כלום לא חסר" סיפרה: טל שגב, שיצר אותו, יצר איתי קשר ומאוד שמחתי. התחלנו לעבוד על השיר ואז הוא הפקיד אותו אצל שחר אבן צור, שעשה את ההפקה המוזיקלית.



על עצמה הוסיפה ארמוני: "אני חצי תימנייה וחצי יקית. אמא שלי היא אחות של משה חובב וראומה אלדר. אני אמא לתאומים, עדן ואלה, שהיא שחקנית. לגדל תאומים זה עבודה קשה. בימים אלה אני עובדת על האלבום השלישי שלי עם להקה של חמישה נגנים. ב-30 בספטמבר אני מופיעה בהופעה שנגמרו אליה הכרטיסים. ב-3 בנובמבר אני מופיעה ב'ביט' בחיפה וגם מלמדת פיתוח קול".



תוכניתו של גבי גזית, כל בוקר ב-10:00, "רדיו ללא הפסקה 103FM"