כוכב רוק קשוח? אקסל רוז מפגין רגישות

נפתח עם סיפור שמעסיק את ארצות הברית בשבועות האחרונים, ובצדק רב: הכל התחיל כשמלצרית צעירה בת 18 בשם סיידי אלדג' הגישה חשבון לאחד השולחנות במסעדה בה היא עובדת. המלצרית, אמריקאית בעלת שורשים מהונדורס, הופתעה לגלות שבמקום טיפ, הזוג אותו שירתה השאיר לה פתק ובו נכתב: "אנחנו נותנים טיפ רק לאזרחים".




הסיפור הפך לוויראלי, ערוצי החדשות מצאו את הלקוחות שמצידם הכחישו כל קשר לאירוע. מי שצפה במתרחש והחליט שהוא חייב לעשות מעשה הוא אקסל רוז, הסולן המחליף של להקת AC/DC – שמוכר לרובנו מלהקת גאנז
אנד רוזס.

רוז פנה אל אלדג' ההמומה והזמין אותה ואת כל בני משפחתה להופעה של ההרכב שהתקיימה בוושינגטון. סבה של סיידי, מעריץ מושבע של AC/DC, סיפר לכלי התקשורת כי המשפחה כולה התרגשה מהמחווה, ונהנתה מאוד מההופעה. הסב הוסיף כי המשפחה התארחה מאחורי הקלעים, הם שוחחו עם אקסל ואף הצטלמו איתו. מתברר שגם כוכבי רוק קשוחים יכולים להראות רגישות ולהפגין חום – אקסל רוז, הפעם באמת שיחקת אותה!

פאף דדי חוזר למקורות

לידיעה נדיבה נוספת - הפעם זהו פאף דדי, שהחליט לתרום מיליון דולרים לאוניברסיטת הווארד – מוסד אקדמי שנמצא בוושינגטון, ובו רוב של סטודנטים אפרו אמריקאיים. האוניברסיטה אינה זרה לדדי שלמד בה מנהל עסקים בסוף שנות ה-80, וב-2014 אף זכה לתואר דוקטור של כבוד מטעמה. 
 


כספי התרומה שהעניק המוזיקאי יסייעו לתלמידים מתקשים כלכלית. דדי כתב בעמוד האינסטגרם שלו כי זכה ללמוד באוניברסיטת הווארד, והוסיף כי הוא יודע כמה מוכשרים הסטודנטים שלומדים שם, וכולו תקווה שכעת, בעזרת המלגה, כל העולם יכיר ביכולות שלהם.