הזמר והכנר סמיר שוקרי התארח באולפן של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", במסגרת פינת המוזיקה השבועית של דודי פטימר. שוקרי, שמתגורר בארצות הברית והגיע לארץ לביקור מולדת, ביצע את צמד להיטיו הקלאסיים: "רונה" ו"חי כמו פרפר". "הרבה אנשים חושבים שב'רונה' אני שר על אהובה", אמר, "אבל רונה זו בתי הבכורה, כבר בת יותר משלושים. הזמן עף. כשהשיר יצא היא הייתה בת שלוש. זה להיט מאוד מיוחד, שיר שעד היום תקליטנים משמיעים אותו והוא חזר לתודעה של הציבור. את השיר 'חי כמו פרפר', שהופיע בתקליט השני שלי, כתב לי עוזי חיטמן ז"ל, וזה היה הלהיט השני שלי אחרי 'רונה'".





"אני גר כבר 14 שנה בלונג איילנד, ניו יורק, שם אני מופיע עם להקה ומשמח אנשים", סיפר שוקרי. "נולדתי בחיפה, גדלתי בעכו, שם רוב המשפחה שלי. זיכרונות הילדות שלי שם, בית הספר, החברים, אבא, כל החוויות. כשאני מגיע לארץ אני מופיע, כל הזמן. הפעם הופעתי בנמל יפו כאורח של בן אחותי. אני גם זמר וגם כנר, מאוד אוהב לנגן. אני נהנה מכל רגע שאני בארץ. הקהל חם וממש מעריך. בכל מקום שאני הולך נותנים לי כבוד ואני נהנה מזה. בקרוב תראו אותי פה בארץ הרבה. אני מקליט אלבום חדש אחרי הרבה זמן. יש חומר טוב, שירים טובים ואני מקווה לשמח פה את הקהל בארץ, את האנשים".






פטימר ציין ששוקרי, שהופיע באמריקה כבר בתחילת שנות השמונים, היה הזמר הישראלי הראשון שביצע את הלהיט "לינדה לינדה", אבל לא הקליט אותו, והשיר הפך להיט ענק של חיים משה. "הקלטתי את 'לינדה' לפני 'רונה', כדי להוציא אותו בארץ. אבל קרה מה שקרה, חיים עלה על השיר ושיהיה לו לבריאות", סיכם שוקרי.

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו