ג'יי זי מנצח בתביעה על גניבת זכויות: נפתח עם ברכת מזל טוב לג'יי זי, שאחרי שנים של סחבת, הסאגה המשפטית בה היה מעורב הגיעה לסיומה – איך לא, בניצחון של הראפר המצליח. בתביעה על סך 7 מיליון דולרים שהוגשה ב-2012 נגד ג'יי זי ושותפיו לשעבר "לייבל רוק-א-פלה" תקליטים, טען המעצב דווין ווקר כי הלוגו של המותג עוצב על ידו ב-1995 וזכויותיו נגנבו ממנו. הנתבעים – הראפר ושותפיו, שללו בכל תוקף את הטענות של ווקר, והוסיפו כי הלוגו עוצב על ידי מעצב הבית של החברה. 

לטענת התובע, הוא ואחד השותפים בלייבל אף חתמו על חוזה, טענה שלשמחת הנתבעים לא התקבלה על ידי השופט, שקבע כי יש מעט מאוד ראיות שמוכיחות שהלוגו היה קיים לפני חברת התקליטים.



השופט שלל טענות של שני עדים נוספים שהעידו לטובתו של ווקר וקבע כי לא ניתן להכריז על גניבת זכויות במקרה זה. ווקר מטבע הדברים מתכוון לערער, אך עד שזה יקרה, ג'יי זי יכול לסמן עוד ניצחון בקריירה המצליחה שלו.



מדונה מתפשטת בגלל קלינטון


נסיים עם הבחירות בארצות הברית שממשיכות להעסיק את כל העולם. אחרי הסרטון החושפני של קייטי פרי שמפצירה באזרחי ארה"ב ללכת להצביע – כשהיא עושה זאת בעירום, הפעם מדובר על המלכה האם מדונה, שממשיכה את הקו ומבקשת מהציבור להצביע למועמדת הילרי קלינטון – וגם כאן היא עושה זאת ללא בגדים.






בתמונה שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה נראית מדונה ללא חולצה, ועל אף שלא ניתן לראות את איבריה המוצנעים, בהחלט מדובר בתמונה פרובוקטיבית. "אני מצביעה בעירום עם קייטי פרי" הוסיפה מדונה בכיתוב התמונה. "תצביעו להילרי, היא הטובה ביותר עבורנו". בפוסט נוסף כתבה מדונה: "אני מצביעה עבור אינטליגנטיות, אני מצביעה עבור שוויון זכויות לנשים, ולכל המיעוטים".



כל הפעילות הציבורית הזו מגיעה אחרי העימות הטלוויזיוני בין המועמדים קלינטון וטראמפ – העימות הבא יתקיים בתשעה באוקטובר, נמתין לראות מה הסלבס מכינים לנו אז.