מאז ומעולם רובי ויליאמס נחשב לילד הרע של תעשיית המוזיקה הבריטית, אבל גם ילדים רעים צריכים לדעת לבקש סליחה, והפעם – ויליאמס דווקא הוכיח שיש בו גם צדדים רגישים ומנומסים יותר.

הזמר התארח בתוכנית רדיו אוסטרלית והגיב בה לפרשה ישנה – אמירה פרובוקטיבית שלו מן העבר בה טען כי קיים יחסי מין עם ארבע מתוך חמש בנות הספייס גירלס. 
"סיפרתי בדיחה לפני זמן רב, והיא יצאה משליטה" אמר ויליאמס בריאיון. "זה קרה עוד כשהייתי חבר בלהקת טייק דאת, עמדתי על הבמה במהלך הופעה, ורגע לפני שהתחיל השיר, אמרתי שאני בר מזל להיות חבר בלהקה וגם להיות עם ארבע מתוך חמש חברות הספייס גירלס".

ויליאמס הוסיף כי הוא רוצה להתנצל בפני בנות הלהקה, וגם בפני בני הזוג שלהן שלא היו מאוד מרוצים מהדברים. כמעט 20 שנה חלפו מאז אבל… מוטב מאוחר מאשר בכלל לא.

ניו יורק עושה כבוד לראמונס 

חברה במועצת העיר של ניו יורק החליטה לפתוח במחווה מרגשת ולקדם הצעה לפיה רחוב ברובע קווינס בעיר ייקרא על שם הראמונס - להקה שנוסדה באחת השכונות ברובע, בשנות ה-70.
הרחוב, שנמצא בצומת שבין השדרה ה-67 ורחוב 110, צפוי להיקרא דרך ראמונס, שם גם תמצאו את בית הספר התיכון פורסט הילס, בו למדו חברי הלהקה בצעירותם. בית הספר הזה גידל לא רק את חברי הלהקה, אלא גם צמד נוסף ששינו את פני המוזיקה בעולם – פול סיימון וארט גרפונקל
הרחוב יהפוך באופן רשמי לדרך ראמונס ב-23 באוקטובר, ואם אתם כבר מבקרים בו – אל תשכחו לקפוץ לביקור במוזיאון של קוויינס שם נפתחה לפני מספר חודשים תערוכה המציגה את היסטוריית הלהקה. בהחלט יודעים לעשות כבוד בקווינס!