אחת מלהקות הפופ המצליחות של כל הזמנים – להקת אבבא כמובן, חוזרת לבמה לאיחוד נוסף, והפעם מדובר על איחוד מאוד לא שגרתי. ההרכב השוודי קם ב-1972, והתפרק עשר שנים מאוחר יותר. מאז הפירוק אבבא התאחדו פעמיים: להופעה אחת לפני כשלושים שנה, ופעם נוספת באופן מצומצם בתחילת השנה.



המעריצים היו שבורים כאשר אחד מחברי ההרכב התראיין בשנה שעברה והודיע כי אבבא לעולם לא תתאחד יותר, אבל: never say never. המפיק והמנהל של ההרכב הודיע כי אבבא אכן יתאחדו ב-2018 למופע טכנולוגי יוצא דופן.



כל ארבעת חברי ההרכב ישתפו פעולה עם האיחוד המדובר. מעט מאוד פרטים נמסרו על האירוע, אך ככל הנראה החברים יופיעו בין היתר גם כהולוגרמות דיגיטליות, במופע בידור שלא נראה כמותו, המשלב מציאות מדומה עם בינה מלאכותית. המפיקים מבטיחים להמשיך ולעדכן ב-2017, בינתיים – בהחלט יש למה לצפות.

 

אדל מפרגנת לקלינטון

 

אמש חגגה המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב את יום הולדתה, ועל אף שנותרו עוד פחות משבועיים לבחירות – קלינטון החליטה כי מגיעה לה הפסקה לערב אחד, אותו בחרה לבלות בהופעה של אדל שהתקיימה במיאמי.
 
לא ברור האם הזמרת ידעה על האישיות המפורסמת שנמצאת בקהל, אך, אדל בחרה לפנות למעריציה בשאלה - "מה אתם חושבים על הבחירות?" הקהל השיב בבוז, ואדל הוסיפה שעל אף שהיא אינה מצביעה בבחירות מאחר והיא איננה אזרחית אמריקאית, אם הייתה יכולה להצביע, היא בטוחה במאה אחוזים שהייתה בוחרת בהילארי.
 
זו אינה הפעם הראשונה שאדל מצהירה בפומבי על תמיכתה בקלינטון, אבל זו בהחלט הפעם הראשונה שקלינטון יושבת בקהל וצופה בזמרת מביעה בה תמיכה. קלינטון אמרה בעבר כי היא מעריצה את אדל, גם בגלל אישיותה וגם בגלל יכולותיה. נראה שהפרגון הזה – לגמרי הדדי.