קניה ווסט - נשיא ארצות הברית הבא? הבחירות בארצות הברית כבר מאחורינו, וכשרובנו עדיין מתרגלים לצירוף המילים "נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ", יש כאלה שכבר מתחילים לחשוב על הבחירות הבאות ב-2020. אחד מהם הוא הזמר קניה ווסט, שכבר הצהיר בעבר כי הוא מתכוון לרוץ לנשיאות, וכעת מתברר שהסיכויים שלו לא רעים בכלל. למעשה - גבוהים יותר מהסיכויים שהיו לטראמפ בתחילת הקמפיין שלו.



אתרי ההימורים מעריכים כי הסיכויים של ווסט להפוך לנשיא עומדים על 1 ל-100, לעומת הסיכויים של קים קרדשיאן רעייתו, שעומדים על 1 ל-275. עוד שם שמדורג שם הוא השחקן קווין ספייסי שגילם את דמותו של נשיא ארה"ב בסדרה "בית הקלפים". אתרי ההימורים מעריכים את סיכוייו כ-1 ל-150.



הקמפיין האינטרנטי של ווסט, שהצהיר לראשונה על כוונתו לרוץ לנשיאות בטקס פרסי ה-MTV ב-2015, כבר החל, וברשת תוכלו למצוא שלל פוסטים המציגים את הזמר לבוש בחליפה ויושב על כיסא הנשיא בחדר הסגלגל. 


אם הרעיון של קניה ווסט כנשיא ארצות הברית נשמע לכם מוזר, נסו להיזכר איך הגבתם לראשונה כששמעתם שדונלד טראמפ מתכוון לרוץ לנשיאות. באמריקה כמו באמריקה – הכל אפשרי. לכבוד הקמפיין - קבלו ספיישל של מיטב להיטיו.



גיטריסט ה'פו פייטרס' במחווה מרגשת


נסיים עם סיפור מקסים שמשאיר מקום לאופטימיות. גיטריסט צעיר מעיירה בבריטניה הבין שהגיטרה היקרה שלו נגנבה ממכוניתו והיא כנראה לא תחזור אליו. הגיטריסט הצעיר לא יכול היה לדמיין בחלומות הפרועים ביותר שלו, שזמן לא רב לאחר מכן, גיטריסט ה'פו פייטרס' כריס שיפלט, ישמע על המקרה ויחליט לשלוח לו גיטרה חדשה במקום זו שנגנבה.

הצעיר סיפר למגזין ה'סאן' כי קיבל הודעה בפייסבוק מהעמוד הרשמי של ה'פו פייטרס' ובה נכתב על ידי שיפלט עצמו כי הוא ראה ידיעה על המקרה וישמח להעניק לו גיטרה חדשה במתנה. "אין דבר גרוע יותר מאשר שהגיטרה שלך נגנבת", סיכם שיפלט את דבריו בהודעה.

הצעיר חשב כי זו מתיחה אבל כעבור מספר שבועות אכן הגיעה גיטרה חדשה לביתו. מסתבר שיש נסים בעולם.