גל ההופעות החיות של אמנים מחו"ל נמשך. אחרי שהשבוע התבשרנו ש-Guns n'roses תופיע בפארק הירקון, היום (חמישי) הגיעה הידיעה שגם ג'סטין ביבר ישוב להופיע בישראל. ההופעה המצופה של הזמר הקנדי תתקיים ביום רביעי, ה-3 במאי 2017. מחירי הכרטיסים ינועו בין 350 שקלים בדשא ל-790 שקלים בגולדן רינג. בהופעה יהיה מתחם מיוחד VIP LOUNGE (ללא מקומות ישיבה), כרטיסים אליו יעלו 1190 ₪ ויכללו שתייה קלה, יין ובירה. 



ביבר בן ה-22 כבר הופיע בישראל. זה קרה ב-2011 מול מעל ל-20 אלף מעריצות. אלבומו האחרון של ביבר, "Purpose", שיצא בשנה שעברה, מכר עד כה למעלה מ-4.5 מיליון עותקים והשבוע הוכרז כי הוא מועמד לארבעה פרסי גראמי. באמתחתו של ביבר עשרות פרסים בהם זכה במהלך השנים, בהם פרס גראמי אחד.



מפיק המופע הוא מרסל אברהם, שמנהל את סיבוב ההופעות שלו באירופה בעבר הביא אברהם לישראל אמנים דוגמת בוב דילן, "בון ג'ובי" ועוד.



היום גם נודע כי מיזם מיזם Bkstg הישראלי יאפשר החל מהערב ובאופן בלעדי, לחברי מועדון המעריצים של ג'סטין ביבר, לרכוש לפני כולם כרטיס להופעה הצפויה. המכירה תתאפשר החל מהערב בשעה 20:00 ועד מו"ש, כשמיד לאחר מכן תפתח המכירה לקהל הרחב. גם לאחר פתיחת המכירה לקהל הרחב, כרטיסי VIP ימשיכו להימכר בצורה בלעדית באמצעות Bkstg. על מנת להצטרף למועדון המעריצים ולרכוש כרטיס יש להוריד את אפליקציית Bkstg מחנות Google Play או Appstore ולרכוש את הכרטיס באמצעות האפליקציה.