שנת 2016 נמצאת רגע לפני סיום, וזו הזדמנות טובה לשחרר החוצה ולשתף אתכם ברשימת האמנים והשירים שזכו להכי הרבה חיפושים בגוגל. אז את מי תמצאו במקום הראשון? כמובן שמלכת הפופ, הלא היא ביונסה, האישיות ה"מגוגלת" ביותר ברשימה, שלא מסתפקת בהישג אחד וזוכה גם לעמוד עם שירה -"Formation", שנמצא בראש רשימת השירים ה"מגוגלים" ביותר. בכך היא עוקפת אפילו את Purple Rain של פרינס, שהלך לעולמו השנה - ונמצא מקום אחד מתחתיה.



אחרי ביונסה, ברשימת הזמרים שזכו להכי הרבה חיפושים נמצאת הזמרת סלין דיון, שעברה שנה קשה במיוחד בעקבות מותם של בעלה ואחיה. בהמשך הרשימה, תמצאו את הזמרת קאשה שעמדה במרכזה של תביעת זכויות מתוקשרת במיוחד, וגם את גאנז אנד רוזס, הלא הם "רובים ושושנים", שהודיעו לאחרונה על איחוד מדובר במיוחד והופעה במחוזותינו.



ברשימת השירים ה"מגוגלים" ביותר תמצאו את "Hello" של אדל, את "One Dance" של דרייק, וגם את הלהיט "Black Beatles" של Rae Sremmurd. למי מכם שלא יודע, זהו השיר שמלווה את אתגר הבובות. לא מכירים? אתם מוזמנים לגגל.



אז מי עוקב אחרי ביונסה?
אם כבר בביונסה עסקינן, קבלו סיפור הזוי במיוחד שמזכיר לכולנו כי ערך הפרטיות פס מן העולם.



עובד לשעבר בחברה המספקת שירותי תחבורה שיתופית, טוען כי עובדים בחברה נהגו לרגל אחרי אנשים מוכרים ביניהם סלבריטאים, ואפילו אחרי מכרים קרובים שלהם, בעזרת רכיב פנימי, שאפשר להם לגלות את מיקום האישיות בכל רגע נתון.



ואיך ביונסה קשורה לעניין, אתם תוהים? ובכן, גם הפרופיל שלה נפרץ ומיקומה נחשף על ידי עובדי החברה.


העובד סיפר כי פנה להנהלת החברה ועדכן אותם בפריצת האבטחה הזו. כ-11 חודשים לאחר מכן, הוא פוטר. הסיפור נחשף בעקבות תביעה של העובד כלפי החברה על פיטורין שלא בצדק.



החברה, אם תהיתם, טוענת כי מספר עובדים פוטרו בעקבות שימוש ברכיב, אך לטענתם, הרכיב קיים כדי להתמודד עם מקרים של פיצויים ללקוחות או חקירת תאונות דרכים.