הצהובון האנגלי "דיילי סטאר" טען בכתבת ענק שפורסמה היום (שלישי) בשער העיתון, שהזמר ג'ורג' מייקל, שנמצא מת בביתו בחג המולד האחרון, שכב עם 500 גברים בשבע השנים האחרונות. חברו הקרוב פירס מורגן, טען שהזמר סיפר לו על כך בשיחה אישית. מורגן, שהוא מגיש בטלוויזיה, גם טען שג'ורג' נסחט על ידי זונה צרפתית ממין זכר.



לטענת מורגן, הזמר אמר לו שהחליט לספר הכל כדי שאחר כך לא יהיו שערוריות בעיתון. היחסים שלו עם גברים אחרים היו במקביל ליחסים עם שני בני זוג לאורך זמן במשך 15 שנה: אחד היה קני גוס שהיה בן זוגו מ-1996 עד 2009, והשני היה מעצב השיער פאדי פאווז בן 43 שהיה איתו מ-2012 עד עכשיו. קני אמור היה להשתתף בלוויית הזמר. הוא הוזמן על ידי משפחתו הקפריסאית של מייקל כמחווה שמטרתה להראות שהם מקבלים את היותו של מייקל שייך לקהילה הלהט"בית. 



כזכור, מייקל בן ה-53, מת בחג המולד האחרון, כשהסיבה למוות היא אי ספיקת לב. עם זאת, המשטרה עדיין חוקרת את את האירוע, וישנם חשדות שבן זוגו פאווז היה מעורב במותו. בהצהרה המלאה על מותו נכתב: "בעצב רב אנו מאשרים כי בננו האהוב, אחינו וחברנו ג'ורג' הלך לעולמו בשלווה בביתו. המשפחה מבקשת לכבד את פרטיותה בשעה הקשה והרגשית הזו. לא תהיה תגובה נוספת בשלב זה". 



ג'ורג' מייקל, שנולד להורים יוונים בשם גיורגיוס קיריאקוס פנאיוטו, מכר במהלך השנים יותר מ-80 מיליון תקליטים ברחבי העולם בקריירה שנמשכה ארבעה עשורים. הוא החל לשיר בתור חצי מצמד הפופ !Wham, לצדו של אנדרו רידג'לי, אך התפרסם בזכות עצמו כשיצא לקריירת סולו.