בתחילת החודש, עת פתיחת השנה האזרחית החדשה, ציינו ברחבי העולם את יום הולדתו של מלך הרוקנרול המנוח אלביס פרסלי, שהלך לעולמו בשנת 1977 בגיל 42 בלבד. לאורך השנים, נפוצו עשרות תיאוריות קונספירציה שנקשרו לחייו ומותו של האיש והאגדה, אך הפעם מדובר בתמונה חדשה שמעסיקה את המעריצים של הזמר. 



התמונה צולמה באירוע המחווה שנערך לזמר המנוח בשמונה בינואר - יום הולדתו, באחוזתו המפורסמת גרייסלנד. בתמונה נראה איש גדול מימדים, בעל זקן לבן שדומה לפרסלי, וגם נראה בערך בגילו המשוער כיום. מאחוריו עומדים שני אנשי ביטחון, ולפי הערכות בעמוד הפייסבוק - "Elvis Presley Is Alive", מדובר בשומרי ראש שמגנים עליו.



על אף שקיים תיעוד רשמי שמוכיח כי פרסלי אכן הלך לעולמו לאחר שלקה בלבו, לפי תיאוריות הקונספירציה הרבות, הזמר מאס בחיי הזוהר ולכן גם זייף את מותו, כדי שיוכל לשוב לאלמוניות. האם התמונה הזו מוכיחה כי פרסלי אכן בחיים? כנראה שלא, האם תיאוריות הקונספירציה ימשיכו לצוץ מדי תקופה? -בהחלט כן.



"Elvis Presley is Alive", תמונות של הכפיל. מתוך פייסבוק



 


כמה עולה הופעה של מריה קארי ואלטון ג'ון?

בני זוג ישראליים הניצבים בפני היום המאושר בחייהם ורוצים ליהנות מהופעה של זמר מפורסם בחתונתם, ייאלצו ככל הנראה לוותר על כמה עשרות אלפי שקלים. אז כמה עולה להביא את מריה קארי ואלטון ג'ון לחתונה שלכם? ובכן, מדובר על סכומי כסף שרובנו לא נרוויח לאורך כל ימי חיינו.

אבל יש כאלה שידם משגת, כמו למשל האוליגרך היהודי-רוסי ואלרי קוגן, שהחליט להפיק לנכדתו חתונה מהחלומות. בחתונה, שהתקיימה בבית מלון יוקרתי בלונדון, תקלט המפיק המוזיקלי מארק רונסון, ובין האורחים הסתובבו גם שניים מהזמרים העסוקים בעולם – מריה קארי ואלטון ג'ון.

השניים לא הגיעו בגלל מערכת היחסים הקרובה עם הסבא של הכלה, אלא בגלל סכום כסף לא קטן שהוא שילם להם – 2.5 מיליון פאונד לקארי, ומיליון פאונד לג'ון. ג'ון נתן מופע מלא של 12 שירים, ואילו קארי שרה קצת פחות, אבל דאגה לתת שואו כמו שרק היא יודעת. מזל טוב לזוג הצעיר, והרבה אושר. עושר, כנראה שכבר יש להם.