מדונה תחת סוגר ובריח?

בתחילת השבוע סיפרנו לכם על הנאום שנשאה מדונה בפני מאות האלפים שהגיעו לצעדת הנשים, שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בוושינגטון, יממה לאחר השבעתו של דונלנד טראמפ לנשיאות.
 
הנאום של מדונה היה חריף, הזמרת התבטאה בחופשיות, ואמרה את אשר על ליבה, ללא פילטרים. בין כל המשפטים, משפט אחד בלט במיוחד: "אני כועסת" אמרה הזמרת, "ובהחלט חשבתי לפוצץ את הבית הלבן, אבל אני יודעת שזה לא ישנה שום דבר".
 

ובכן, יש אנשים ששמעו את הדברים הללו של מדונה, ולקחו את דימוי הכעס שלה צעד אחד קדימה, וגם יותר מידי ברצינות. אחד מהם הוא ניוט גינגריץ' – לשעבר יו"ר בית הנבחרים הרפובליקני, שקרא בריאיון לרשת פוקס ניוז, לעצור את הזמרת.
 
"מדובר בפשיזם" אמר גינגריץ' והוסיף כי עלינו להגן על עצמנו מפניו. מדונה הגיבה באינסטגרם שלה וכתבה כי היא לא אדם אלים, וחשוב שהנאום ישמע במלואו – קטע אחד קטן אינו משקף את הנאום בכללותו, והדברים הוצאו מהקשרם.
 
גינגריץ השיב כי מדונה משנה את הטון כי היא מבינה שהיא בסכנה. אנחנו לא צופים תמונות של מדונה באזיקים בזמן הקרוב, למרות ש… בממשל טראמפ, הכל יכול לקרות.
 
הפרארי של ביבר למכירה
נסיים עם ג'סטין ביבר שהחליט להציע את מכונית הפרארי הכחולה שלו למכירה פומבית, כשכל ההכנסות יועברו לארגונים המסייעים לילדים.
 
המכונית שיוצרה במיוחד עבור ביבר ב-2011 נמכרה בסכום של קצת יותר מ-400 אלף דולרים, וכדי לשכנע את הקהל שמדובר בהשקעה משתלמת, הרוכש הנדיב קיבל גם כרטיסים להופעה של הזמר וכניסת VIP מאחורי הקלעים.
 
ביבר לא הסתיר את התאונה שעברה המכונית, אך הבהיר כי הנזק שנגרם לה תוקן. עוד אירוע שנקשר בשמה של הפרארי הכחולה, הוא אירוע מעט מביך עבור הזמר, שפשוט איבד את המכונית אחרי ערב בילויים ארוך. ביבר פשוט שכח איפה הוא החנה את הרכב, ורק אחרי 3 שבועות – אחד מעוזריו מצא אותו.
 
אחרי סיפורים כאלה, אולי באמת הגיע הזמן להיפרד מהפרארי הכחולה, נראה שיש יותר מידי מזל רע סביבה.