האם הזמר אביב גפן מתכוון לחזור בתשובה? מוקדם יותר היום (שישי) הוא העלה תמונה לחשבון הטוויטר שלו בה הוא נמצא במעדנייה חרדית בבני ברק. לצד התמונה כתב, ספק בציניות, ספק ברצינות: "מעדנייה בבני ברק, מתקרב לדת דרך האוכל".




בתחילת השבוע פורסם כי הוא ייעדר ממספר פרקים של תכנית הריאליטי דה וויס, שבה הוא משמש כשופט, דווקא לא בגלל ההתבטאויות שלו נגד אייל גולן ומירי מסיקה. הוא הוזמן להופיע עם הלהקה הסקוטית ביפי קליירו והוא נוסע להשתתף בסיבוב ההופעות שלהם בגרמניה וההופעה נופלת על תוכנית של דה ווייס שתשודר בחי. לכן, היה צריך למצוא לו מחליף.



בהפקה כנראה לא התלבטו יותר מדי והחליטו ששרית חדד היא שתמלא את מקומו של גפן. למרבה המזל חדד כבר יודעת איך זה לשבת בכיסא המסתובב של דה ווייס, לאחר ששפטה בתוכנית לפני כשלוש שנים.



כזכור, גפן עלה לאחרונה לכותרות בגלל הריב המתוקשר שלו עם אייל גולן. גפן התייחס בראיון להעלמת המס בגינה הורשע גולן: "הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של דה וויס, חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות. אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם". גולן לא נשאר חייב, ובפוסט ארוך באינסטגרם, תקף את גפן בחריפות, השווה אותו לחנין זועבי, כינה אותו מכוער, איחל לילדיו שלא ייקחו ממנו את האופי וקרא לו דביל.



 

כפיים סוערות לאייל גולן ✔️ מחזק את דבריך. אייל גולן: "אז אחרי שקראתי את הראיון הזול שלך היום ב"ידיעות אחרונות", אני מרגיש צורך לכתוב כמה מילים עליך אודותייך ואליך אביב גפן. אז אתחיל בעובדה הפשוטה שאני לא ממש מכיר אותך ומעולם גם לא רציתי להכיר. ההיכרות שלי איתך היא ממש קצרה. יום אחד אני מקבל ממך הודעה בסמס שאתה ואשתך והילד יוצאים לסופ"ש באילת ואם אני מכיר שם בית מלון ואם אני יכול לסדר לך מחיר טוב. כמובן שסידרתי לך סוויטה במחיר טוב כי מבחינתי זה היה עניין של להרים טלפון... זהו  זאת ההיכרות שלנו. מעולם לא שמעתי ממך לפני וגם לא אחרי. אפילו תודה לא טרחת לומר לי כי אתה מן הסתם חושב שמגיע לך הכל. אביבוש חמוד, אתה בן אדם מתוסכל ולא קשה להבין מאיפה זה נובע, גם אני הייתי מתנהל כנראה כמוך אם הייתי רואה את זמרי המוזיקה המזרחית ואני בראשם ממלאים את קיסריה, מנורה מבטחים( היכל נוקיה) בלומפילד, ועוד ועוד בעוד אתה אוסף אנשים מהבתים לבוא לראות אותך מופיע בכל מיני מקומות שהסלון שלי בבית יותר גדול מהם. כתבת שאני ומוחמד דרוויש אותו דבר ורק ברית מילה מבדילה בינינו? אז המקבילה שלך מבחינתי היא חנין זועבי!!! שניכם עוכרי ישראל שונאי צה"ל והדבר שמבדיל בינכם זה הרווח שיש לך בשיניים. אה שניכם גם מכוערים! מי אתה שתכתוב על מירי מסיקה שהיא נראית לא טוב?! מעניין מה היה קורה בארץ אם אני הייתי אומר כזה דבר מבייש ומביך על אישה. הדור הצעיר לא הכיר את תוכנית הלייט נייט שלך שבה השכבת את אמא שלך על הרצפה באולפן ושאלת מי רוצה לבוא ו...... לא מסוגל לכתוב את זה אפילו יא מגעיל. כל החיים שלך סובבים סביב סמים. אמרת שבגלל שנתנו לך לשתות מים מהבאנג הקול שלך התקלקל. תן לי לסדר לך את זה, מעולם לא היה לך קול! הרבה פעמים מעריצים שלי שולחים לי תן לנו נטפל בו נעשה לו ככה וככה. אז אני מפה קורא להם אל תעשו כלום תנו לו לחיות במיץ של עצמו בזבל של עצמו. תנו לו להמשיך לחיות ולסבול לממורמר הזה. יש לך ילדים אביב ואני מקווה מאוד שלא יקחו ממך לא את האופי ולא את היופי שאין בך. המוזיקה המזרחית זו המוזיקה השולטת בארץ תחיה ותסבול דביל. שבת שלום!"

A photo posted by ליאור נרקיס Lior Narkis (@liornarkis) on



גם לעמיתתו לדה ווייס, מירי מסיקה, התייחס גפן באותו ראיון. "יש לה קול יפהפה ובעיקר המון הומור עצמי ועם איך שהיא נראית - צריכים הומור", הוא אמר. אלא שבמקרה הזה, מסיקה לקחה את העניין בהומור. "רק להרגיע ולומר שאביב ואני חברים טובים, הכל נאמר בהומור. נשבעת שלא נעלבתי שהרי אני ממש ממש יפה. אין צורך להרביץ לו, הוא חטף מספיק כאפות בחייו".