תגידו מזל טוב למדונה – היא אמא שוב!
לפני כשבועיים סיפרנו לכם על הדיווחים לפיהם מדונה הופיעה בפני שופט במדינה האפריקנית מאלאווי, וביקשה ממנו אישור לאמץ שני ילדים מהמדינה. מדונה הכחישה אז את הפרסום, וטענה כי הגיעה למדינה לביקור הומניטרי בלבד – אך כעת מסתמן כי הזמרת אכן הגישה בקשת אימוץ, ובקשתה אושרה.
הגארדיאן הבריטי מדווח, כי בית המשפט העליון של מאלאווי, אישר אתמול לזמרת לאמץ שתי תאומות בנות ארבע בשם סטלה ואסתר.

התאומות חיות בבית יתומים בו חי בעבר בנה המאומץ הנוסף של מדונה – דיויד, אותו אימצה ב-2006. לזמרת בת מאומצת נוספת גם היא ממאלאווי, שאומצה על ידה ב-2009.
 

הציבור במדינה לא אהב את הקלות בה הצליחה מדונה לאמץ ילדים מקומיים, ובית המשפט קבע, כי יהיה עליה להוכיח כי היא אכן יכולה לספק סביבת מגורים טובה לילדות. נציג מטעם בית המשפט יחזור עם מדונה והתאומות לארה"ב, הוא ישהה איתן תקופה, ובהמשך יעביר דיווח לבית המשפט במאלאווי. 
עורך דינה של הזמרת אמר כי היא הוכיחה בעבר כי היא דואגת לילדיה, ולכן בית המשפט אישר את האימוץ גם הפעם. ברכות!
 
ביונסה בדרך לבית המשפט
נסיים עם מלכה נוספת – ביונסה כמובן, גם היא תזכה בקרוב לצרף למשפחתה זוג תאומים, אך כעת, היא מתמודדת עם תביעה משפטית לא קטנה בכלל.
מי שתובעים את הזמרת הם משפחתו של ראפר וכוכב יוטיוב בשם מסי מיה, שנרצח ב-2010. הסיבה לתביעה היא קטע מדברים שאמר מיה בסרטון שהעלה לפני מותו ליוטיוב, והוטמע בשירה של הזמרת - Formation. 
 
משפחתו של מיה טוענת כי הקטע נלקח ללא אישור, וכל ניסיונות מצידם לפנות לביונסה, העלו חרס. כעת הם תובעים את הזמרת על סכום של מעל ל-20 מיליון דולרים, כפיצוי וכתמלוגים מרווחי השיר.
 
אחותו של המנוח מעוניינת גם בקרדיט ראוי על השיר, אנשיה של הזמרת מנגד, טרם הגיבו לטענות, אך נראה שהם די מורגלים בקרבות מהסוג הזה, ולא יוותרו כל כך בקלות.