סנטנה מסתבך עם ביונסה
טקס הגראמי שהתקיים בתחילת השבוע ממשיך לייצר כותרות, והפעם תחת הגריל תמצאו את קרלוס סנטנה, שהתראיין לעיתון ניו זילנדי ואמר כי ביונסה – אינה זמרת אמיתית. "אני חושב שאדל זכתה כי היא באמת זמרת" אמר סנטנה, והוסיף: "עם כל הכבוד לאחותנו ביונסה, היא מאוד יפה ונראה שהיא יותר מדגמנת את המוזיקה. היא לא זמרת זמרת - עם כל הכבוד שיש לי אליה". 
 
ההתבטאות של סנטנה גררה תגובות קשות, חלקן אף טענו כי הוא שונא נשים. הזמר תפס את גודל הפאדיחה, ומיד העלה פוסט לפייסבוק בו כתב כי דבריו, איך לא, הוצאו מהקשרם, וכי הוא בסה"כ התכוון לברך את אדל. פרשת אדל-ביונסה, אם תרצו, גם היא מעוררת הדים רבים, ויש שמשוכנעים כי הפרס על אלבום השנה הוענק לאדל, רק בגלל צבע עורה של ביונסה. על הסוגיה הזו הגיב אתמול יו"ר האקדמיה של הטקס ניל פורטנאו, שטען כי הגזענות הזו אינה קיימת. "קשה ליצור אובייקטיביות כשמדובר במשהו סובייקטיבי כמו מוזיקה ואומנות – אנחנו עושים כמיטב יכולתנו". 
 

פורטנאו הוסיף כי האקדמיה מאזינה למוזיקה ללא התייחסות למגדר, גזע או מוצא. לדבריו הוא עומד במאה אחוזים מאחורי הבחירות שנעשו – בחירות דמוקרטיות, בהן הרוב הוא שקובע. 

 נוטוריוס ב.י.ג – עכשיו הדוקו 

בחודש הבא ימלאו 20 שנים למותו של נוטוריוס ב.י.ג - אחד הראפרים הגדולים בעולם, שנרצח ב-1997 ככל הנראה על ידי חבר כנופיה מתחרה. לפני מספר שנים שוחרר לאקרנים סרט על הראפר המנוח, וכעת מתפרסם כי בקרוב יצא סרט נוסף על חייו – הפעם מדובר על סרט תיעודי שנערך בשיתוף פעולה עם משפחתו של נוטוריוס. הסרט ייקרא: "נוטוריוס ב.י.ג: סיכוי אחד נוסף", והוא יתמקד בהשפעות ובמורשת המתמשכת של המוזיקה של ביגי.

אימו של הראפר אמרה כי היא מאושרת מההשפעה שיש למוזיקה של בנה על תעשיית המוזיקה בעולם, ושמחה לדעת שהסיפור שלו, השפיע על המוני צעירים בכל רחבי הגלובוס.