קורט קוביין בן 50

ממש היום, קורט קוביין סולן להקת נירוונה המנוח היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-50, אלמלא שם קץ לחייו ב-1994, כשהיה בן 27 בלבד.

קוביין היה נשוי בזמנו לזמרת והשחקנית קורטני לאב, והביא איתה לעולם ב-1992 בת אחת – פרנסיס בין, דוגמנית ואומנית שהעלתה היום לעמוד האיסטגרם שלה מכתב מרגש כתוב בכתב ידה, ומוקדש לאביה.

במכתב כתבה ביתו של קוביין, כי היום היה אמור להיות יום הולדתו ה-50 של אביה. היא הוסיפה: "אנחנו אוהבים ומתגעגעים אלייך, תודה שנתת לי את מתנת החיים, לנצח – ביתך פרנסיס בין קוביין".

לזכרו של קוביין, התפרסמה היום הרשימה של עשרים השירים המושמעים ביותר של להקת נירוונה – בכל הזמנים. במקום הראשון נמצא הלהיט הענק של הלהקה מ-1991 - Smells Like Teen Spirit, אחריו, מאותה השנה, השיר Come As You Are, ובמקום השלישי השיר  Lithium– שלושתם אגב, לקוחים מתוך האלבום Nevermind  שנחשב לאחד האלבומים החשובים והמצליחים בעולם.

 

שלישי – פעמיים כי טוב!

מחפשים פעילות מהנה למחר בערב ולא יודעים לאן כדאי ללכת? שרונה מרקט וקבוצת "זאפה", מארגנים לכם בכל שלישי - יופי של ערב הכולל מוזיקה חיה, אוכל טוב, ואומנות ייחודית.

החגיגה תתחיל מחר בשש בערב, כאשר השוק ישנה את פניו ויציג מיצג אומנות בלייב, תערוכת בר קוקטיילים, והשיא של הערב – בשעה שמונה, מופע מתחלף של אומן מוביל, כשאת הערב הראשון יפתחו רד בנד, שיארחו את אפרת גוש.

את הערב יינעל מופע DJ אלקטרו אקוסטי, המציע מוזיקת עולם לטינית, בלקנית-צוענית וגם מוזיקה שחורה ורגאיי.

עוד באירוע – זוג ציירים שיציירו את הדמויות בלהקת רד בנד, זוג פסלים שיפסלו את דמותו של רד – מנהיג הלהקה, מופע יחיד של גל ורבורג מתופף ההרכב מטבוחה פרוג'קט, תערוכת אוריגמי ועוד ועוד ועוד – בקיצור, מתחם שרונה מרקט – מחר בערב, אסור לפספס!