הזמר גילי ארגוב (43), בנו של זוהר ארגוב, שוחרר היום (שני) לביתו בתנאים מגבילים. ארגוב הסביר בראיון לתכניתו של גיא פינס בערוץ 10 את התקרית שהובילה למעצרו, בה לכאורה פגע בארוסתו ההרה, ורד וייס. "פחדתי שהיא לקחה פוסטינור או משהו אחר, פחדתי על העובר. אז נתתי לה סטירה, ואני מצטער על זה. אני מבקש סליחה, היא כל מה שיש לי", אמר ארגוב. 

בת זוגו (29), ורד וייס, אמרה לעומת זאת: "באתי לבית המשפט קודם כל כדי לומר שלא הייתה שום אלימות. אני חייבת לציין שהיה סוג של צעקות, אני לא יודעת איך הפכו את זה לסוג של אלימות. אנחנו עדיין מתחתנים ואני עדיין בהיריון. מה שכן גילי צריך זאת תכנית לשיקום, וזה השלב הבא. קשה לי מאוד. אני לא יכולה בלי גילי, ורק רציתי אותו חזרה". 
בשישי שוטרים שהגיעו לביתם של הזוג עצרו את ארגוב, ובמקביל גבו תלונה מבת זוגו, שטענה בפניהם כי "הוא שותה אלכוהול בכמויות ומאבד שליטה". במוצאי שבת, האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של ארגוב. בבית המשפט טען פרקליטו, עו"ד ניסים לוי, כי מרשו לקח אחריות על מעשיו, שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ואישר כי אכן איבד שליטה. "אני מקווה שהמשטרה לא תבחן אותו על בסיס הייחוס המשפחתי שלו", אמר.