טקס פרסי המוזיקה הבריטית, Brit's Award, התקיים אמש בלונדון, במהלכו הוענקו פרסים לאומנים ילידי הממלכה, וגם לאלה שדווקא לא זכו להיוולד שם.


בין הזוכים תמצאו, איך לא, את הבריטית המפורסמת בעולם - אדל, שזכתה בפרס על הצלחה בינלאומית. ברשימת הזוכים תמצאו גם את ביונסה האמריקאית ודרייק הקנדי שזכו בתואר זמרי השנה בעולם.



בריטי נוסף שזכה לכבוד רב בטקס, הוא הזמר המנוח דיויד בואי שקיבל פרס על האלבום הבריטי הטוב ביותר, וגם את פרס האומן הבריטי המצליח. מי שקיבל את הפרס הוא בנו של בואי - דאנקן, שסיפר כי איבד את אביו בשנה שעברה אך גם הפך במקביל לאב בעצמו. "אחרי שהשלמתי עם הבשורה התחלתי לחשוב מה אני רוצה שהילד שלי ידע על אבא שלי" אמר דאנקן, והוסיף "אבא שלי תמיד תמך באנשים, גם באלה שהיו מעט שונים או מוזרים – זה מה שאני רוצה שהבן שלי ידע עליו".



רגע משמעותי נוסף, היה מופע יוצא דופן של כריס מרטין סולן קולדפליי, ששר דואט יחד עם הקלטה של ג'ורג' מייקל המנוח, אומן בריטי נוסף שהלך לעולמו ימים ספורים לפני תחילת 2017.





הזמרת לורן היל הפכה לסבתא בגיל 41



ברכות לזמרת לורן היל שהפכה השבוע, בגיל 41 בלבד, לסבתא, כאשר בנה של zion או אם תרצו ציון, בן 19 בלבד, הפך לאבא - מה שהופך את הרך הנולד לנין של בוב מארלי המנוח. ציון הוא הבן הבכור מבין חמשת הילדים שהיל הביאה לעולם עם רוהאן מארלי - בנו של בוב מארלי.


לורן היל. צילום: רויטרס




רוהאן מארלי פירסם בטוויטר תמונה של בנו הצעיר לובש חולצה עם תמונה של סבו בוב מארלי, ואוחז בידיו את בנו התינוק, וכתב כי הוא מברך על התוספת החדשה למשפחה. שמו של הרך הנולד הוא צפניה, והסב לא הסתפק בברכות ואף הוסיף ציטוט מתוך ספר צפניה התנ"כי בו מוזכר גם השם ציון.

ברכות למשפחה המתרגשת, ורק נחת מצפניה הצעיר.



פרויקט 72 - והשבוע: רותם אור

מדובר ביוזמה חדשה של eco99fm, שמטרתה לעשות כבוד לאומנים ישראלים, כאלה שיכול להיות שאתם עדיין לא מַכּירים לגמרי, וַחבל שכך. בכל סוף שבוע, ולמשך 72 שעות בלבד, נעלה לאתר ולאפליקציית eco99music פלייליסט ערוך ומוכן להאזנה, עם שירים נבחרים של אומן אחד.

בסוף השבוע הקרוב, תוּכלו לשמוע מבחר שירים של המוזיקאית TOTEMO - או בשמה האמיתי רותם אור, יוצרת אינדי בעלת סאונד אלקטרוני, עם נגיעות פופיות קסומות במיוחד.

הפלייליסט של TOTEMO מחכה לכם ממש עכשיו באתר ובאפליקציית eco99music - האזנה נעימה.