לפני שבוע בדיוק סיפרנו לכם על רכב ה-B.M.W המפורסם של הראפר המנוח טופאק שאקור - שמוצע למכירה פומבית במיליון וחצי דולרים, והיום אנחנו מתבשרים, כי גם רכבו של הראפר המנוח נוטוריוס ב.י.ג מוצע כעת למכירה – באותו הסכום בדיוק.



שני הראפרים, שהחלו את דרכם כחברים טובים סיימו את חייהם כאויבים מושבעים, ויש שיטענו כי נוטוריוס עומד מאחורי מותו של טו-פאק, בעוד שהכנופייה של שאקור דאגה לנקום על מותו של מנהיגם. שני הראפרים – שנחשבים עד היום לגדולים בעולם, מצאו את מותם לאחר שנורו ממכונית חולפת.



כעת מכוניתו של נוטוריוס מדגם GMC שיוצרה ב-1997, מוצעת למכירה בסכום של מיליון וחצי דולרים, על אף הקילומטראז' הגבוה – יותר מ-180 אלף קילומטרים. לפי הפרסום באתר בילבורד, משטרת לוס אנג'לס מכרה את המכונית ב-1997, קצת לאחר מותו של הראפר, לאישה אלמונית, שהשתמשה ברכב כמכונית משפחתית, ולא ידעה על ההיסטוריה שלו, היסטוריה ששווה היום הרבה מאוד כסף.





יותר כסף, יותר בעיות. נוטוריוס B.I.G



צ'אנס דה ראפר למען ילדי שיקגו

נסיים עם ראפר נוסף – צ'אנס דה ראפר, שהפגין נדיבות יתרה, והחליט לתרום מיליון דולרים לבתי הספר הציבוריים בשיקגו.

הראפר, יליד שיקגו, כינס אתמול מסיבת עיתונאים, וסיפר כי בשבוע שעבר הוא נפגש עם פוליטיקאים באילינוי, ודן איתם על מצב החינוך בעיר. לפי הציוצים שלו בטוויטר לאחר הפגישה, היה נראה כי הוא אינו מרוצה מהמצב, ולכן החליט לקחת את העניינים לידיים.

הראפר הוסיף כי "אסור להפוך את הילדים שלנו לבני ערובה בגלל החלטות של פוליטיקאים". נראה כי התרומה הנדיבה מאוד שלו, תסייע לבתי הספר במימון תוכניות לימוד מיוחדות בתחומי האומנויות וההעשרה.

מי שהתרשמה לטובה מהתרומה היא הגברת הראשונה לשעבר – מישל אובמה, ילידת שיקגו בעצמה, שצייצה בטוויטר – "צ'אנס דה ראפר, תודה שתרמת לקהילה של שיקגו, שנותנת לנו כ"כ הרבה, אתה הדוגמא לעוצמה שבלימודי אומנויות".