רגע לפני שהם סוגרים 50 שנים יחד כהרכב, להקת ה-Heavy metal הבריטית Black Sabath הודיעה היום (רביעי) כי היא מתפרקת, ועכשיו זה סופי.


בחודש שעבר ניגן ההרכב שמוכר בעיקר בזכות הסולן הכריזמטי שלו, אוזי אוסבורן, את מה שהוגדר כמופע האחרון של הלהקה. אחריו פרסם גיטריסט ההרכב, כי הוא בטוח שהם עוד ייצרו מוזיקה יחד, אבל בכל הקשור להופעות, זה כבר לא יקרה יותר.



והיום, לאחר פרסום פוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי של הלהקה בו נכתב: "Black Sabbath 1968-2017" ותוספת האשטאג - #TheEnd נראה שלא נותר הרבה מקום לספק, ואחרי 49 שנות פעילות, הלהקה שנחשבה לאחת ממייסדות ז'אנר הרוק הכבד, ואחת המשפיעות הגדולות ביותר עליו, מסיימת את דרכה המוזיקלית.



למכירה:"הצעקה" של פינק פלויד

בתחילת השבוע סיפרנו לכם על הקונסולה ששימשה להקלטת אלבומם המופתי של להקת פינק פלויד - The Dark side of the moon, שמוצעת כעת למכירה פומבית, והיום אנחנו מתבשרים כי לא מדובר במוצר היחידי הקשור ללהקה שמוצע למכירה. הציורים המפורסמים שיצר הקריקטוריסט ג'ראלד סקארף, עבור הסרט "פינק פלויד – החומה", ימכרו בגלריה בסן פרנסיסקו, שגם תציג אותם בחודש יולי הקרוב.

בין הציורים שיוצגו בתערוכה ואף יימכרו למרבה במחיר, תוכלו למצוא את הציור המפורסם מכולם – "הצעקה" שמופיע על הכרזה של הסרט, ועוד שלל ציורים ורישומים נוספים.

איור "הצעקה המופיע על עטיפת האלבום "החומה" של להקת פינק פלויד. צילום:"יח"צ


הציורים הללו, שהפכו לסימן ההיכר של ההרכב, נולדו בעקבות פנייה של בסיסט הלהקה, רוג'ר ווטרס, לסקארף. למעשה, הציורים נולדו עוד בטרם הלהקה ניגשה להקליט את האלבום "החומה", אשר נחשב לאחד האלבומים המוכרים והחשובים שלה. בקרוב הם יכולים להיות שלכם, אבל בינתיים, אם אתם מתכננים ביקור בסן פרנסיסקו ביולי, מומלץ להשאיר זמן לביקור בגלריה. בכל זאת, מדובר בפיסת היסטוריה.