כולנו זוכרים את להקת הנסון הפוטוגנית,שלושה אחים מטולסה, אוקלהומה שכבשו את העולם בשנות ה-90 עם שיער זהוב, שירים קליטים, ולוק כובש. ובכן, מסתבר שעברו כבר 25 שנים מאז שהשלושה יצאו לדרך, וזה מצריך, איך לא, חגיגה אמיתית. על אף שאת אלבום הבכורה שלה הוציאה להקת הנסון רק ב-1997, ההרכב קם חמש שנים קודם לכן כשהאחים היו צעירים במיוחד. זאק, ההנסון הצעיר והמתופף של החבורה היה בן 7 בלבד, טיילור, הקלידן והסולן בן 9, ואייזיק, הגיטריסט, רק בן 12.



ההצלחה המסחררת הגיעה עם הלהיט "MMMBop" שכבש את כל העולם, וכעת, 25 שנים אחרי, הגיע הזמן לנסות לכבוש אותו שוב, בסיבוב הופעות עולמי לציון רבע מאה ללהקה המשפחתית. טיילור הנסון אמר בהודעה לעיתונאים כי מדובר בחתיכת דרך שחייבים לציין, אחיו הבכור אייזיק הוסיף כי החגיגות הן לא רק לציון 25 שנים להרכב, אלא נועדו כדי לחגוג עם קהילת המעריצים האדירה שצועדת יחד אתם כבר שנים. סיבוב ההופעות יחל במאי בעיר הולדתם טולסה, ומי יודע, אולי בדרך, הם גם יגיעו אלינו.



אמו של הראפר נוטוריוס ב.י.ג: "אני יודעת מי רצח את בני"

נוטוריוס ב.י.ג, צילום: רויטרס



בשבוע שעבר ציינה קהילת המוזיקה 20 שנים למותו של אחד הראפרים החשובים בעולם, נוטוריוס ב.י.ג שנרצח ב-1997, על ידי מתנקש שמעולם לא נתפס. אתמול פרסם מגזין ה"רולינג סטון" דברים שאמרה אמו של הראפר שמגלה אופטימיות באשר לגילויים אודות רוצח בנה.



"ספרים נכתבו, סרטים הופקו, האמת לא נמצאת שם, אבל אני יודעת את האמת, וכך גם משטרת לוס אנג'לס" סיפרה וולטה וואלאס, אמו של ביגי. לפי הפרסום, וואלאס נשארה לאורך השנים בקשר הדוק עם המשטרה המקומית, ולטענתה, מדובר בקונספירציה, מאחר וכולם יודעים מי הרוצח.



בדבריה, רומזת האם ככל הנראה על חבורתו של הראפר טופאק שאקור, שנרצח רק כמה חודשים לפני ביגי. השמועות אומרות שחבורתו של ביגי דאגה לחסל את טופאק, דבר שהוביל לחיסול בנה. אך בכל זאת, מדובר בשמועות, ובמציאות - 20 שנה אחרי, שני תיקי הרצח הללו עדיין פתוחים.