היום (רביעי) מציינים ברחבי העולם שש שנים למלחמת האזרחים בסוריה, שגבתה כבר מאות אלפי הרוגים, ולצערנו ממשיכה לגבות את חייהם של אזרחי סוריה מידי יום. על אף שאת קולות המלחמה לא שומעים בלונדון, ניו יורק או לוס אנג'לס, כמה חברים מתעשיית הבידור החליטו לא להישאר אדישים לסבל הנורא שעוברים התושבים בסוריה, ופרסמו אתמול סרטון תחת המסר: "Enough is Enough". כלומר, מספיק ודי.



בסרטון מספרים מספר אומנים מובילים בתעשייה בקולם את סיפורה של פאטימה, צעירה סורית שנאלצה לעזוב את מדינתה ולעבור לחיות במחנה פליטים בירדן, שאחד מאחיה אף נהרג בקרבות וחלומה הוא לשוב למדינתה כצעירה גאה.



סאם סמית'. נרתם למען ילדי סוריה. צילום: רויטרס



מטרת הקמפיין, בו משתתפים הזמרים סאם סמית' וג'יימס ביי, השחקן ג'וד לאו וסלבריטאים אחרים היא לעורר מודעות ולסייע לילדים הסורים. הסרטון המרגש שותף ברשתות החברתיות על ידי להקת קולדפליי, ופלורנס וולש מלהקת פלורנס אנד דה מאשין, בתקווה שאכן יגיע לכמה שיותר אנשים, ושהמלחמה הנוראה בסוריה תגיע לסיומה כמה שיותר מהר.



דיוויד בואי בחלל


החדשות הבאות פורצות את גבולות כדור הארץ: שירות הדואר המלכותי של בריטניה החליט לעשות כבוד לדיוויד בואי המנוח ולשלוח לחלל 52 בולים הנושאים את תמונתו או את תמונת אלבומיו, זאת לכבוד 52 שנות קריירה לזמר הבריטי.



דיוויד בואי. מחווה מרגשת. צילום: יח"צ



ההחלטה הזו מגיעה לאחר שבחודש ינואר האחרון הודיע השירות כי בואי יזכה לעשרה בולים בדמותו, שניתנים לרכישה כעת באתר הרשמי של שירות הדואר המלכותי של בריטניה. הבחירה לשלוח את הבולים לחלל אינה מקרית. למעשה, מדובר במחווה לסרט של בואי משנת 1976 ששמו "The Man Who Fell To Earth", ובתרגום לעברית - "האיש שנפל מכוכב אחר".



הבולים נשלחו לאטמוספרה בעזרת בלוני הליום, ומעריצי בואי שיגלו היכן נחתו הבולים בשובם לכדור הארץ, יוכלו לזכות במהדורה המיוחדת שלהם במתנה.