מרגשת: הזמרת האמריקאית קייטי פרי גרמה לרבים מאלו שהגיעו בליל שבת לאירוע שעוסק בזכויות אדם להזיל דמעה, זאת לאחר שנשאה נאום מיוחד, שעסק בשוויון זכויות לקהילה הלהט"בית. פרי זכתה באירוע בפרס הוקרה מיוחד ושיתפה כי בצעירותה גדלה בבית נוצרי אדוק, וחששה לגלות את מיניותה. 



היא הוסיפה כי "המילים הראשונות שלמדה היו "אמא", "אבא", "אלוהים" ו"שטן". "בצעירותי, הומוסקסואליות הייתה מילת גנאי" סיפרה פרי, והוסיפה כי הכניסה שלה לתעשיית המוזיקה היא זו שניפצה את הבועה עבורה, והוכיחה לה כי אין סיבה לחשוש מהקהילה. "לימדו אותי לפחד מהאנשים הללו, גיליתי שהם אנשים חופשיים, שלמים ואמיצים".



Getti Images :להקת וואן דיירקשן. חוויה לא נעימה. צילום



הגירוש: נשיא ארה"ב סילק את חברי וואן דיירקשן ממלון בבעלותו


נשיאה החדש של ארצות הברית, דונלד טראמפ, רגיל להשמצות מכלי התקשורת ברחבי העולם, אך נראה שהוא לא מתרגש במיוחד, או עושה איזשהו מאמץ כדי לגרום למי מהם לחבב אותו. מסתבר כי גם בתעשיית המוזיקה לא חסרים מתנגדים לטראמפ, בתוך ארה"ב ומחוצה לה, כשהפעם מי שהצטרפה לרשימת ההרכבים שלא מחבבים אותו במיוחד היא להקת "One Direction".



אחד מחברי הלהקה סיפר לאחרונה בראיון כי הנשיא טראמפ העיף את חברי הלהקה מבית המלון שלו בניו יורק, והסיבה לכך מפתיעה במיוחד. למעשה, לא מדובר בהתנהגות לא הולמת או בגרימת נזק שמאפיינת רוקרים צעירים. לדברי חברי One Direction, הם נאלצו להתפנות ממלונו של הנשיא האמריקאי מאחר ולא התפנו להיפגש עם ביתו. 



"הוא פשוט גירש אותנו מהמלון" סיפר אחד מחברי הלהקה בראיון. "הוא התקשר למנהל שלנו וביקש שנפגוש את ביתו. כולנו ישנו והוא ביקש ממנו שיעיר אותנו". המנהל ככל הנראה סירב לבקשה, מה לא מצא חן בעיניי טראמפ שדרש כי החברים ייקחו את החפצים שלהם ויעזבו את המלון.



לא ברור על איזו בת מדובר, או מתי בדיוק אירעה התקרית, וגם תגובת הנשיא לעניין לא פורסמה. כולנו מקווים שהסיבה האמיתית קשורה לעובדה שכעת לאיש החזק בעולם יש עניינים חשובים יותר להתעסק בהם.