הזמר מושיק עפיה הוציא הרבה מאוד להיטים שכבשו את המדינה לתקופה ארוכה, ועד היום נשמעים בחתונות ואירועים. אחד כזה עשוי להיות השיר החדש שלו 'הלב צמא', עליו סיפר לאיריס קול ב-103FM: "השיר הזה יצא מתוך הלב, תמיד זה יוצא מתוך הלב. אני לא מקשר את החיים האישיים שלי לשירים. זה לא שיר שנכתב עלי. אבל עקב הסיטואציה במישור האישי, אז כן, אני צמא לאהבה. זה יצא תואם. מצאתי את השיר דרך אופיר כהן שכתב והלחין אותו. איך ששמעתי את השיר הוא נגע בי. יש בו משהו יותר עכשווי. זה לא שיר חפלה, אלא שיר אמצע".



קול הקריאה מתוך מילות השיר ועפיה הצטרף ספונטנית בשירה. "יצא לנו דואט בלי לתכנן", אמר. קול הציעה שייצאו יחד לסיבוב הופעות ועפיה הסכים: "לכבוד הוא לי". נשארה רק השאלה האם יופיעו יחד בקיץ או בחורף. קול אמרה שכבר נמאס לה מהקור, ועפיה הגיב: "אני אוהב את החורף, בטח, כן. עצוב לי שאנחנו חוזרים לקיץ".
 
על התחום הרומנטי של חייו: "אני בן 42, לא ילד. בגיל אני לא יכול להגיד שאני ילד. בראש, באופי, במי שאני, אז אני ממש לא מרגיש את הגיל, אני כן ילד. אבל בכל זאת, 42. הכי בא לי בעולם משפחה וילדים. אני חולה ילדים. יש לי אחיינים שאני חולה עליהם, נושם אותם. כל היום מקבל סרטונים שלהם. אני רוצה אבל אני לא מודאג. אני זורם עם החיים. אני לא יכול להתאהב בלחיצת כפתור. זה לא עובד ככה". על החיטוט בחייו האישיים הוסיף: "אני לא מסתיר כלום, אפשר לשאול אותי הכל".