חצתה את הגבול: בחודשים האחרונים נדמה שאד שירן שובר כל שיא אפשרי עם אלבומו החדש "Divide", שכובש את פסגות המצעדים בכל רחבי העולם, וגם את לבבות המעריצים, שמוכיחים כי הם אוהבים את שיריו של הזמר עד כדי כך, שבשבילם יהיו מוכנים להיכנס אפילו לבית הסוהר. סוניה ברייס הבריטית, גרופית של הזמר, שכבש לאחרונה את מצעד הלהיטים הבריטי, תיכנס בקרוב לכלא בגלל שהפכה להיות מטרד עבור שכניה, לאחר שהשמיעה את שיריו של שירן בווליום גבוה.



באחד המקרים נטען כי היא ניגנה בלופ את הלהיט הענק של שירן "Shape of You". שכנתה של ברייס טענה כי מקרה אד שירן הוא זה ששבר את גב הגמל, והוביל את אותה ואת בעלה להגיש נגדה תלונה. בסופו של דבר, השופט גזר על המעריצה חסרת התקנה מאסר של שמונה שבועות, וכתב בפסק הדין כי היא חייבת ללמוד להתנהג כאדם בוגר אחראי והגיוני, ולא לגרום לשכניה סבל.



בריטני ספירס. מכירת הכרטיסים החלה. צילום: Getti Images



בהלת בריטני ספירס: מכירת הכרטיסים להופעה בארץ החלה



הקיץ הקרוב הולך להיות לוהט במיוחד, ועמוס בהופעות בינלאומיות מטורפות של האמנים הגדולים בעולם. בין הזמרים שיכבשו את הבמה הגדולה של פארק הירקון, נמצאת גם הזמרת זוכת הגראמי, בריטני ספירס, שתגיע אלינו בשלושה ביולי להופעה אחת בלתי נשכחת. אז מהערב (שלישי), גם אתם גם יכולים לשריין לעצמכם מקום.



מכירת הכרטיסים תיפתח בשעה שש, כשהמחיר לכרטיס באזור הדשא עומד על 340 שקלים ובמתחם הגולדן רינג המחיר הוא 850 שקלים. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים לצפות בדיווה דווקא מאזור ה-VIP תשלמו על כרטיס 1,100 שקלים. 



ספירס, שתחגוג השנה יומולדת 35, תגיע לישראל בפעם הראשונה להופעה אחת בלבד, כחלק מסיבוב ההופעות הבינלאומי שלה באסיה. הפריצה הגדולה שלה הייתה לפני כמעט 20 שנה עם הלהיט "baby one more time", שגם אותו היא ככל הנראה תבצע בהופעה המדוברת בפארק הירקון.