כמעט חצי שנה עברה מאז שהוכרז בוב דילן כזוכה הגדול בפרס נובל לספרות, וקצת יותר משלושה חודשים לאחר שנעדר מהטקס המכובד בעולם – בוב דילן יגיע סוף סוף השבוע לשטוקהולם, כדי לאסוף את הפרס בו זכה.



הזמר והיוצר לא יגיע לעיר במיוחד כדי לקבל את הפרס, אלא יגיע על הדרך, כשבמקביל נקבעו לו הופעות בעיר. אחת הנציגות של ועדת הפרס פרסמה את הבשורות והודיעה כי נציגי הועדה ודילן ייפגשו השבוע ויעניקו לו את הדיפלומה, המדליה ואת הפרס עצמו. הנציגה הוסיפה כי מדובר במפגש קטן ואינטימי וללא נוכחות תקשורתית – לפי בקשתו של דילן עצמו.



 


כל אדם שזוכה בפרס המכובד מחויב להעביר נאום לוועדת הפרס – במקרה של דילן, הנאום לא יתקיים השבוע, אלא יוקלט בווידאו ויעבור לוועדה בהמשך. אם דילן לא יעביר את הנאום עד התאריך שקבעה הועדה, יהיה עליו להחזיר לה את סכום הזכייה - 725 אלף פאונדים – כסף קטן עבור בוב דילן.

הסושי שגרם לביטול הופעה של דרייק

נסיים עם דרייק שהיה אמור להופיע באמסטרדם בשני האחרון אך הודיע על דחיית ההופעה, כשהקהל כבר הגיע לאולם.

זו אינה הפעם הראשונה שדרייק דוחה הופעות – למעשה, בשלושת החודשים האחרונים – שלוש הופעות של הזמר נדחו – וזה רק באמסטרדם! המעריצים המאוכזבים כעסו מאוד על הזמר, השליכו חפצים לעבר הבמה וקראו קריאות בוז.

לזמר, יש כמובן תירוץ לדחייה – הוא אכל סושי מקולקל, כך מדווח אתר TMZ. הסושי גרם לו לקלקול קיבה חמור, הוא נאלץ לקבל טיפול רפואי ולא היה מסוגל לעלות על הבמה. רק בריאות!