לרגל הוצאת אלבומה החדש,  "שרה שרה" אלבום 23 במספר שלה, ולרגל ההיריון המדובר שלה, שרית חדד הגיעה להתראיין אצל דידי הררי, בתוכניתו ב – FM103. "השיר האהוב עליי באלבום הוא "שרה שרה", כתב אותו מאור אדרי. השיר נכתב עליי. הוא מדבר על סדר היום שלי. מה שאני עושה כבר קרוב ל – 21 שנים. האלבום נקרא כך, גם כי קוראים לי שרה וגם הוא מזכיר לי את אימי ששרה לי כשהייתי קטנה. האלבום מחזיר אותי הביתה, בבית שרה תמיד שרה ושרה זו שרית", סיפרה חדד. 

 


כאשר נשאלה שרית איך סיפרה למשפחתה על ההיריון, ענתה: "עשינו ארוחה, כולם באו מהמשפחה. כמובן שלא אני בישלתי אלא הייתי הסו שף. כולם הגיעו אכלנו ושרנו. לא ראו כלום זה היה ממש בהתחלה. כשכולם היו קצת עייפים אחרי שהראיתי להם קליפים והשמעתי להם שירים מהאלבום החדש. עלה נושא ההריון לאוויר ואז הודעתי להם שאני בהריון. הם היו מופתעים. אחי חשב שאני עובדת עליו, כי אני המצחיקנית של הבית".

"המצחיקנית של הבית". חדד .צילום: יח"צ
"המצחיקנית של הבית". חדד .צילום: יח"צ


"כולם בכו וחיבקו אותי. אני בת הזקונים של אימא שלי, היא התרגשה מאד למרות שיש לה כבר נכדים ונינים. הרבה שואלים איך נכנסתי להיריון. את זה אני מעדיפה לשמור לעצמי. אני יודעת שזה מסקרן את כולם. שימשיך לסקרן", אמרה הזמרת. 


 

"אני נכנסת לחודש רביעי עכשיו, סיפרה הזמרת, "אני לא יודעת איפה אלד. אני עוד בתהליך, אני לא מעכלת שאני בהריון. מה שכן, אני קמה בבוקר ויש לי חשק לפרוסה עם שוקולד. ככה אני מתחילה את היום שלי. בנוגע להופעות, מבחינתי אני אופיע עד הדקה האחרונה של ההיריון".
 
כשנשאלה שרית אם היא משמיעה מוזיקה לבטן, השיבה בהומור: "לא, עדיין לא. אם כן אשמיע שירים שלי". על האלבום החדש סיפרה: "מה שיפה באלבום הזה, חוץ מהכותבים הנרי וטל שגב שכבר עבדתי איתם, זה שכל שאר הכותבים, זו פעם ראשונה שאני עובדת איתם. שלחו לגואטה מאות שירים, שמענו את הכול ויצא ככה שיש מלא כותבים".