קבוצת בלוסטון, שעומדת מאחורי הבאתה של להקת גאנז אנד רוזס לישראל, הודיעה היום (רביעי) על חציית קו 40,000 הכרטיסים להופעתה של הלהקה שאמורה להתקיים בפארק הירקון בתל אביב ב-15 ביולי. כמו כן, בהודעה פורסם כי ההרכב האמריקאי בחר למופע הפותח בארץ, ובחלק מהופעותיה באירופה, בלהקת Tyler Bryant & the Shakedown. המופע של הלהקה באירופה כבר הפך לאחד הרווחיים בעולם 



להקת Tyler Bryant & the Shakedown היא להקת רוק מנאשוויל שהוציאה ב-2013 את אלבומה הראשון, ששמו "Wild Child". האלבום זכה להמלצות במגזינים נחשבים כגון Rolling Stone, NYLON Magazine, Paste Magazine, Interview ואחרים. ב-2015 הוציאו חברי הלהקה אלבום נוסף, שנקרא "The Wayside". לאחר האלבום יצאה הלקה לסיבוב הופעות ברחבי ארה"ב ועם הזמן הפכה למופע פותח לאמנים גדולים כמו Jeff Beck & ZZ Top ואירוסמית', שתגיע גם היא לכאן בקיץ. 



 


כזכור, סולן הלהקה אקסל רוז הופיע בישראל לאחרונה ב-2012, אך היה זה בהרכב חלופי של "גאנז אנד רוזס", שלא כלל את סלאש. הפעם האחרונה והיחידה בה הופיעו כל השלושה בישראל הייתה ב-1993, בהופעה בפארק הירקון שגררה ביקורות שליליות, כך שלמעשה הלהקה חוזרת לארץ בהרכב מלא, הכולל גם את הגיטריסט סלאש והבאסיסט דאף מקאגן, לאחר 24 שנים שבהן לא הופיעה כאן.