אייל גולן לא יורד מהכותרת. בצל הפרידה של הזמר מבת זוגו רוסלנה רודינה, נפלה על גולן מכה נוספת, והפעם בעיר חיפה. בעיר הכרמל מתרבים הקולות לבטל את הופעתו של הזמר המצליח ביום העצמאות משיקולי עלות. לא מעט תושבים קוראים לבטל כאמור את ההופעה הקרובה. התלונות הגיעו לעירייה דרך הרשתות החברתיות והמוקד העירוני. 



בניגוד ללפני שנתיים שהופעתו של גולן בוטלה בצל פרשת הקטינות בה נקשר שמו ושכבר אז הוא היה מאחוריה. הפעם לא עומדים שיקולי נשים כאלה ואחרים.



"עיריית חיפה בוחרת לשפוך 340 אלף ש"ח על אייל גולן", הייתה אחת התגובות בעמוד הפייסבוק. "תושבי חיפה, כשלא משפצים לכם גן משחקים ומזניחים כל כך הרבה תחומים אז תדעו שלא קיבלתם הופעה של אייל גולן בחינם אלא שילמתם על כך 340 אלף. הון כסף עבור האפשרות לשמוע את אייל גולן שר ויש עוד הרבה זמרים וזמרות טובים לא פחות שיעשו את זה בהרבה פחות כסף. אבל זו אוטוטו שנת בחירות וליונה יהב יש אפשרות לבזבז את הכסף של כולנו לטובת קידום עצמו".



יוזמי המחאה טוענים בין היתר, כי מעבר לעברו של אייל גולן שאומנם יצא זכאי ונקי מהאשמות נגדו, יש כאן בזבוז כספי ציבור, בשעה שהעירייה זקוקה לכל שקל לטובת רווחת הציבור. הטענה המרכזית היא כי הרשות המקומית מוציאה עשרות ואולי אלפי מאות שקלים על אומן אחד באצטלה שמדובר לדאגה לציבור ולהנאות ביום העצמאות. "שלא ידאגו לי בעצמאות לאייל גולן", אמר תושב העיר, אמיר יגאל והוסיף: "בשביל ליהנות מאייל גולן אני יכול לקנות דיסק, אבל כדי שהילדים שלי יהיו בטוחים בגן השעשועים אני מעדיף שאייל גולן יישב בבית שלו ולי יהיה גן שעשועים".



תגובת עיריית חיפה: "אירועי יום העצמאות בחיפה הכוללים שש במות ועשרות אמנים נותנים מגוון תרבותי רחב והזדמנות לחוות סוגים שונים של מוזיקה ישראלית. בכל שנה משתתפים באירועים מעל 100 אלף תושבי חיפה והמטרופולין. האמנים ומתכונת האירועים נקבעים על בסיס חוות דעתו של הקהל בהתחשב בשנים עברו. בעבר, בעת חקירת המשטרה נמנענו להזמין את האמן למרות בקשות של תושבים רבים".