זוכרים את תמונת הסלפי שהעלה הזמרג'סטין טימברלייק, מתא ההצבעה בבחירות האחרונות לארה"ב? ובכן, הסלפי הזה, שנחשב ללא חוקי במדינת טנסי, הוביל לשינוי בחוקי המדינה. בחודש אוקטובר האחרון טימברלייק נסע במיוחד עם משפחתו לממפיס טנסי, כדי להצביע בבחירות המקדימות לנשיאות ארה"ב. טימברלייק, תומך נלהב של הילרי קלינטון, הפציר בעוקביו לגשת ולהצביע, על ידי פרסום תמונת סלפי בה הוא נראה מממש את זכותו הדמוקרטית.



ג'סטין לא ידע שהשימוש בטלפונים ניידים באזור הקלפיות אסור, והעובר על החוק יכול להיכנס לכלא לתקופה של עד 30 יום או להיענש בקנס כספי. טימברלייק זכה להקלה, ומערכת המשפט המקומית ויתרה על העונשים, אך מסתבר שגם הסיקה מסקנות מהמקרה. לפני כשבוע הסנאט של מדינת טנסי החליט לשנות את החוק, ולאפשר צילום בתאי הצבעה, אלא אם מדובר על צילום למטרות הונאה או מכירת קולות. בקיצור, ג'סטין טימברלייק, עשה היסטוריה.




כריס בראון מעורב בתקרית אלימה, שוב


היסטוריית האלימות של כריס בראון ממשיכה, ואחרי שלפני כחודשיים סיפרנו לכם כי נגד הזמר הוצא צו הרחקה על ידי חברתו לשעבר, לאחר שנשמע טוען כי ירצח אותה. הפעם מדובר באלימות פיזית כלפי צלם במסיבה בתחילת השבוע. בראון הוזמן למסיבה במועדון לילה בעיר טמפה, תמורת סכום של 30 אלף דולרים, לשעה של ביקור ומופע במועדון. הזמר הגיע למקום עם פמלייתו, ומיד הודיע כי הוא מבקש שלא יצלמו אותו. זמן קצר לאחר מכן, בראון הבחין בצלם שתיעד את הקהל באולם, מה שהרגיז אותו מאוד, והוביל אותו לתקוף את הצלם ההמום בפניו.

המשטרה הגיעה למקום, אך בראון ואנשיו כבר עזבו, כשהם לוקחים איתם את התשלום המכובד, 30 אלף דולרים, לאחר שלא סיפקו את ההופעה עבורה הגיעו למקום. הצלם נפצע בפניו בתקרית, המועדון דורש לקבל את כספו בחזרה, המשטרה חוקרת את המקרה, וכריס בראון ממשיך להיות מעורב בעוד ועוד תקריות אלימות ומכוערות במיוחד.