לראשונה בקריירה, לכבוד שני עשורי פעילות משגשגת, החליט גולן להוציא לאור אלבום כפול, "לא פשוט להיות פשוט", המכיל 20 שירים: עשרה שקטים בחלקו הראשון, ועשרה קצביים בחלקו השני. בהם הסינגלים המוכרים שזכו לאינספור השמעות: "בלי להתכוון", Goda Boba, "יפה לך להיות מאושרת" ו"מזל" – הדואט הלוהט עם עומר אדם.



בין הבלדות: להיט האלבום הממכר, "תחזיר לי אותה", שאפשר לשמוע בלופ; "זה מסוכן" – בלדה בסגנון טורקי המדגישה את הטכניקה הווקאלית העילאית של גולן, שיהפוך על בטוח ללהיט קריוקי לוהט; "ירח נעלם", שנשמע כמו בלדה "גולנית" סטנדרטית, שמזכירה יותר מדי את "רצתי אחריך"; "פרחים במדבר", שיר עם עיבוד יפהפה בשילוב אופרה (סטייל "ניצחת איתי הכל" של עמיר בניון); "מאמי" – קאבר לשיר של ניסו סימן טוב (אקס "כוכב נולד 2"), המבוצע טוב, אך לא מרגש כמו האורגינל; "אמא" – בלדה ים תיכונית נוסטלגית שנשמעת כמו שילוב בין "עינייך מספרות" (של גולן) ל"אמא אמא" של חיים משה ומחזירה לטעם של פעם.



הבולטים מבין עשרת הקצביים: "לא פשוט להיות פשוט", בזבוז של טקסט יפהפה על לחן סתמי להפליא, גם העיבוד משעמם מאוד, פשוט שיר לא קליט; "בגדים ומתנות" - שיר רדוד, נטול "בשר", שעושה חשק לדלג היישר לשיר הבא; "אל תגידי לי לא" - שיר בסגנון דיפ האוס, שלבטח יהפוך להיט מועדונים; "לשיר וכדורגל" – עוד להיט קיצי מקפיץ במיוחד בסגנון רגאטון, המשך ל"שישי בצהריים"; "נסחפת כמו ילדה" – קאבר נוסף של גולן בסגנון הטורקי לשירו של אג׳אר, והפעם אפשר להגיד שהקאבר עולה על האורגינל.



עשרת השקטים באלבום הם ללא עוררין הצד החזק של "לא פשוט להיות פשוט". שם טמונים רוב השירים שיישארו, המשקפים את יכולותיו הווקאליות הבלתי נגמרות, טכניקה שמפתיעה כל פעם מחדש, סלסולים, חדות ודיוקים.



שורה תחתונה: אלבום טוב שעושה את העבודה.