בתחילת השבוע פרסמו כל אתרי המוזיקה והבידור ידיעה על סרט ביוגרפי חדש על חייה של המלכה האם מדונה, שצפויה להצטלם בקרוב. והיום, מגיעה גם התגובה של הזמרת, ואם להיות עדינים, היא לא מאוד אהבה את העניין. לפי הידיעה, על ההפקה של הסרט אמונים אולפני יוניברסל. שמו של הסרט צפוי להיקרא "Blond Ambition", והוא עוסק בתחילת דרכה של הזמרת, עם הגיעה לניו יורק כשבכיסה 37 דולרים בלבד. התסריט שלו, כבר זכה בפרס נחשב שמדרג תסריטים עוד בטרם הופקו לסרטים.



אם תשאלו את מדונה, נראה שהיא בכלל לא אוהבת את מה שמתחולל מתחת לאפה, מבלי לערב אותה. הזמרת הגיבה לפרסומים בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "איש לא יודע מה עברתי, רק אני יכולה לספר את הסיפור שלי, ומי שמנסה לספר אותו במקומי הוא שרלטן וטיפש", או בקיצור, אל תתעסקו עם מדונה.







ביונסה דואגת לאקדמיה



וממלכה אחת למלכה אחרת. ביונסה, שהחליטה לחגוג יום הולדת שנה לאלבומה האחרון ‘Lemonade’, בדרך מקורית וחברתית במיוחד,החליטה להציע ארבע מלגות ללומדים את מקצועות האומנות, המוסיקה, הספרות או לימודי התרבות האפרו-אמריקאית. אם אתם כבר מחפשים טופס הרשמה, נבהיר שהמלגות הן לנשים בלבד, וגם לכאלה שלומדות במוסדות ספציפיים, כולם כמובן מעבר לים.




מטרת המלגות של ביונסה היא להעשיר ולתמוך בנשים צעירות שלא מפחדות לחשוב מחוץ לקופסא והן אמיצות, יצירתיות, ובטוחות בעצמן. הזמרת תעניק את הסיוע לתלמידות הנבחרות לשנת הלימודים של 2017-2018. בקיצור, מלכה.