"השעות הקטנות", "נורמלי", "בין הסימנים", שלושה סינגלים ששחרר ניב דמירל, כבשו בסערה את הרדיו. "בין הסימנים", אלבום הבכורה שלו, מבליט את איכויותיו הקוליות והאותנטיות בהגשה שחודרת ישר ללב. "נתיב אחר", הסינגל הרביעי, השתחרר ביום יציאת האלבום, וסימן, אולי, את נתיב ההמראה.


מתברר שלא רק כאן מתלהבים. ענקית המוזיקה "וורנר מיוזיק" (המייצגת, בין השאר, את ברונו מארס, אד שירן וקולדפליי) החתימה אותו, ובקיץ הקרוב יטוס לארגנטינה כדי להקליט את האלבום פעם נוספת, הפעם בספרדית.



"הייתי שנה בבסיס סגור בדרום, ואז עוד שנתיים בלהקה צבאית. התחלתי לשיר בגיל 15 בכל מיני חפלות אזוריות עם חברים", מגולל דמירל ("חצי טורקי חצי מרוקאי") את סיפורו. "הכרתי חברים יוצרים מוכשרים ושמם אורי בן ארי ואיתן דרמון, שהמליצו לי להתחיל לנגן ולכתוב, ולימדו אותי המון. בגיל 17 הוצאתי שיר בעצמי לרדיו שהם כתבו לי, בלי שום הכוונה מקצועית. זה הגיע לרוני קידר, שהפך למנהל האישי שלי, עובד איתי עד היום ואנחנו עושים דרך טובה ופורייה. במהלך השירות הצבאי בלהקת חיל אוויר השתתפתי ב'דה ווייס 3', אחרי שאני כבר כמה שנים מתחזק כזמר אבל בלי יותר מדי ניסיון על במה. ב'דה ווייס' הגעתי לגמר ויצאתי כפיינליסט במקום הרביעי. זאת הייתה, ללא ספק, 'זריקה למים'".



איך ההרגשה להוציא אלבום בכורה?
"מרגש וממלא. תהליך שלימד אותי המון על עצמי כזמר יוצר וכבן אדם בכלל. אתמול בדיוק היה לי מופע השקה בזאפה תל אביב, והקהל שמילא את המקום היה הכי חם בעולם. זאת הייתה חוויה ענקית ועוד פסגה בדרך אל היעד בשבילי. היו הרבה אנשים שרצו להגיע וכבר לא היה מקום, אז פתחנו עוד מופע בברל׳ה בלהבות חביבה ב־11.5".



מה התסריט הטוב ומה התסריט הרע להמשך?
"אני תמיד אופטימי, אז יש לי רק תסריט טוב: שהאלבום יגיע לכמה שיותר אנשים, והשירים יישארו וישתבחו עם השנים. זאת השאיפה שלי".



מה מייחד אותך כאמן מבצע?
"קצת מוזר להגדיר את הייחוד שלי כאמן, כי אני לא כל כך אוהב לדבר על עצמי. אני יכול להגיד שאני כותב ושר מהמקום הכי אמיתי וכן. תמיד אומרים לי שהקול שלי מיוחד. מקווה שזה נכון. אני אוהב לשלב סגנונות, מזרח ומערב. אני חושב שזה אותנטי וחלק מהמוזיקה הישראלית. כל האלבום שלי מגוון, כי כזה אני, אז כבר יש ועוד יהיו אלמנטים לא רק ספרדיים. למרות שעוד לא אמרו לי ששומעים אלמנטים ספרדים בשירה שלי, אבל אם את מרגישה, אז מעולה. אני גם ככה מתכנן לטוס לארגנטינה בקיץ וכבר עובד על הספרדית שלי. המטרה אחרי הוצאת האלבום היא להופיע כמה שיותר עם האלבום והלהקה היקרה שלי, ואז בלי צל של ספק, עוד אלבום".



פליט ריאליטי זה תואר שאתה גאה בו?
"היום יש כבר הרבה שלא זוכרים שהייתי בתוכנית ריאליטי. אני חושב שזה מעולה. עברו שנתיים וחצי מאז העונה שבה השתתפתי. סימן שקורים דברים בעולם האמיתי, ואני ממשיך לעבוד".