לכבוד הקיץ משחרר היום (חמישי) משה פרץ סינגל חדש ומספר לאיריס קול על האלבום שיצא לחנויות בקרוב: "אני איש של קיץ, הקיץ מבחינתי התחיל מהיום הראשון שיצאה השמש. כל האנרגיות באות אליי בקיץ. אני בדרך כלל מקבל השראה בקיץ ואז האלבומים יוצאים בחורף. האלבום האחרון שלי יצא לפני שנתיים אבל אני כל הזמן אוסף חומרים, אני לא מתכנן לשבת ולכתוב אלא יש מוזות. האלבום כבר גמור ויצא לחנויות בחודש הבא".




על שיתוף הפעולה עם דורון מרלי ואבי אוחיון סיפר: "דורון מדלי, אבי אוחיון ואני חברים מעבר לעבודה והיה בא לנו לעשות משהו אחר. אבי אוחיון גם היה מדריך סלסה בעבר ואני רקדתי 4-5 שנים מוזיקה לטינית בגיל  17 נהגתי לרקוד בערבי סלסה, זה תפס אותי ואהבתי את הריקוד. אז חשבנו לעשות שיר בסגנון. חיברנו את כל הצלילים וההשפעות וניסינו להביא משהו מיוחד. רצינו להביא בשורה. השיר 'קרמלה' מתחיל שקט ואז הופך למסיבה אחת גדולה. שילוב של מוזיקה לטינית עם אלקטרונית שיוצר צליל מיוחד".

על חייו האישיים שיתף הזמר: "האלבום כולל שיר לילדה שלי. להיות אבא זה כיף בגדול אבל קשה. מצריך הרבה התייחסות והרבה כוח אבל אני תמיד אומר שהצרות שלי הם החלומות של אחרים. אני תמיד בודק איך שירים עובדים על הילדה שלי. היא בת שנתיים וחצי אבל כבר הייתה פעמיים בהופעה שלי. היא יודעת שאבא זמר ולוקחת את היוטיוב ונכנסת לבד ורוקדת. הילדה שלי גדלה לתוך הדבר הזה. היא מאד מוזיקלית".