האם באירוע יופיע אייל גולן או ליאור נרקיס? זו רק אחת משורה ארוכה של מחלוקות שהתגלעו בין בני זוג פרודים, החיים כרגע תחת צו הגנה, וצריכים לתכנן את חגיגת בר המצווה של בנם.
בבית המשפט זוכרים ויכוחים בין בני זוג, אבל בירידה כזו לפרטים, לא נתקלו זמן רב. כמו למשל באיזה מרחק זה מזה יעמדו בני הזוג בקבלת הפנים. האם האורחים של בני הזוג יוכלו לשבת בשולחנות משותפים, מי יאשר את רשימת המוזמנים. מה מספר המוזמנים שרשאי כל צד להזמין ועוד.
עו"ד סולן הדגישה בפני שולחה כי מיותר להביא סוגיה זו לבית המשפט לענייני משפחה והציעה כפשרה הגרלה. הצעה זו עדיין לא אושרה על יד האישה, אבל היא הוצאה בשלב זה מרשימת הבקשות שהוגשו לבית המשפט.

מחלוקת אחרת שבית המשפט נדרש אליה היא הליך ספירת המתנות. השופטת קבעה כי הספירה תעשה באולם, בנוכחות שני עדים של כל צד. עוד נקבע כי הכסף יופקד בחשבון חדש שיפתח במיוחד לצורך ענין זה וממנו יכסו חלק מהוצאות האירוע.
סוגיה אחרת שבית המשפט טרם עסק בה היא תנאי שהציבה האישה לפיו יאסר על בעלה להזמין שתי נשים העובדות איתו והחשודות שניהלו עמו רומן. במקביל, הבעל נקב בשמות של חמישה "חברים" משותפים של בני הזוג שלדבריו "שיקרו וגרמו לפרידה".
בשאלות נוספות ושוליות כמו: האם לחייב את הילד ללבוש עניבה סירב בית המשפט לעסוק ונתן לזוג ארכה של 21 ימים. "עד אז גם נקיים את ההגרלה לגבי זהות הזמר", קבעה עו"ד שרין סולן.