ראש הממשלה, בנימין נתניהו נפגש היום (חמישי) עם להקת אירוסמית' המבקרת בארץ. "איפה כבר ביקרתם בארץ?" שאל ראש הממשלה את חברי הלהקה הוסיף "You don't wanna miss a thing", כפרפרזה לשירם "I Don't Want to Miss a Thing".



הלהקה נפגשה עם ראש הממשלה לאחר שאמש הרעידה את פארק הירקון. בוקר המופע נפתח עם תרעומת קשה מצד רוכשי הכרטיסים, שהופתעו לקרוא ידיעה על כך שבר רפאלי תעלה על הבמה ותשיר עם סטיבן טיילור את אחד השירים האהובים ביותר, crazy, השיר שמלווה את קמפיין מותג המשקפיים שבו היא שותפה. "האם אנחנו נמצאים במופע שיווקי?", הם תהו בעמוד הפייסבוק של המופע. אחר הצהריים הגיעה ההודעה המרגיעה: זה לא יקרה. אבל זו לא הייתה ההודעה היחידה שיצאה מטעם המפיקים, קבוצת בלוסטון לייב ניישן. בבוקר הם הכריזו: אין כרטיסים, המופע סולד אאוט.



את מופע הפרידה של הלהקה חיממו גל דה פז ולהקת The Paz Band. אחריהם עלו חברי אירוסמית' עם Let The Music Do the Talking, שיר של הלהקה משנת 1985. בהמשך הערב, הגיע תורם של הלהיטים הגדולים. שיא הערב היה עם להיטם הענק Cryin, שנבלע בקול שאגות הקהל. לפניו פנה טיילר לבר רפאלי ואמר: "השיר הזה הוא בשבילך, בייבי". אחריו שרה אירוסמית' את הלהיט, Livin’ on the Edge, שזיכה את הקהל גם בשאגה אדירה של טיילר: "תל אביב!".



אירוסמית'. צילום: רויטרס
אירוסמית'. צילום: רויטרס