"אם לא הילדים ואמא שלי אני דקה לא נשאר פה. אני אפילו לא אורז. במטוס הראשון שיש אני עף מפה ואחר כך דואג שיביאו לי את הדברים", כך אומר הזמר אייל גולן, בראיון שנערך עמו וישודר הערב (חמישי) בתוכניתו של צחי קומה, "סלבריישן" בערוץ 2. גולן התיייחס בתוכנית לתקופה הסוערת שעבר לאחרונה, במהלכה נפרד מבת זוגו לשעבר רוסלנה. 
גולן התייחס לזוגיות שעבר עם רוסלנה, וגיחך על הטענות שנשמעו כאילו היה מדובר בהסדר בין השניים: "הסדר זמני זה לחודש - חודשיים, גג שלושה ארבעה, לא ארבע שנים. אתה מביא אותי להתייחס לאנשים שלא שווים התייחסות. זה לא מעניין אותי. אני עובר כל כך הרבה דברים, ולא מעניין אותי מה אומרים אנשים חסרי חיים".

אייל גולן ורוסלנה עם בנם. צילום: אינסטגרם
אייל גולן ורוסלנה עם בנם. צילום: אינסטגרם

 
גולן מספר שהכותרות והשמועות סביבו כמעט ששברו אותו: "אני אפילו לא אורז. במטוס הראשון שיש אני עף מפה ואחר כך דואג שיביאו לי את הדברים. רק מחפשים אותי. יש לי ילדים שמבינים, יש לי ילדים שסופגים הכל ורואים הכל ושואלים שאלות".

הזמר התייחס לשמועות העקשניות ששטפו את הארץ, על הקשר שלו להריון של שרית חדד: "פתאום הילד שלי בא אליי ושואל אותי שאלות, כמו 'אבא, אתה באמת האבא של הילד של שרית חדד?". 
"כאילו עכשו אנשים צוחקים מזה, נכון. אבל את הילד שלי זה לא מצחיק. אז אני אומר אותי זה לא מעניין אבל את הילד שלי זה כן מעניין. אז לפני שאתם אומרים דברים, תחשבו שיש לבנאדם ילדים בבית שמבינים, רדו לי מהחיים", אמר בהתרגשות גולן.