שבוע חלף מאז שם קץ לחייו הזמר כריס קורנל, בגיל 52 בלבד, ומשפחתו של המוזיקאי עדיין המומה מהתקרית, אם כי נראה שרעייתו של קורנל מנסה להמשיך בחייה. במכתב שפורסם במגזין "בילבורד" על ידי ויקי קורנל, רעייתו של הזמר המנוח, ציינה האחרונה כי: "היית האבא והבעל הטוב ביותר, עשינו חיים משוגעים בעשור האחרון, ואני מצטערת שלא ראיתי מה עובר עלייך".



קורנל הוסיפה כי היא שבורה ממותו, אך תמשיך להיות חזקה בשבילו, ותשמור על ילדיהם. "אחשוב עלייך בכל דקה בכל יום" סיכמה. לפי הדיווחים האחרונים נראה כי גופתו של הזמר נשרפה בטקס פרטי בו נכחו בני משפחה וחברים קרובים בלבד, הלוויה רחבה יותר צפויה להתקיים בימים הקרובים.



 


צ'אנס דה ראפר מחפש את הבמאי הבא

נראה שצ'אנס דה ראפר בהחלט מחובר לעיר הולדתו שיקגו, ואחרי שלפני מספר חודשים הוא תרם מיליון דולרים למערכת החינוך הציבורית בעיר, הוא החליט לפעול שוב לטובת הדור הצעיר.

היוצר הציע למעריציו שלומדים קולנוע לשלוח אליו קטעים שהם יצרו, כשמי שיוגדר על ידי הראפר כיוצר המוכשר ביותר יזכה לעזור בבימוי קליפ לזמרת סול מקומית, בו ישתתף גם צ'אנס דה ראפר בעצמו. הדד ליין להגשת הקטעים הוא יום שישי הבא, כך שאם אתם בעניין, אנחנו מציעים שתתחילו לעבוד על תיק העבודות שלכם.

פרויקט 72, והשבוע: BUTTERING TRIO

פרויקט 72 הוא יוזמה של eco99fm, שמטרתה לכבד אומנים ישראלים, כאלה שיכול להיות שאתם עדיין לא ממכירים לגמרי, וחבל שכך. בכל סוף שבוע, ולמשך 72 שעות בלבד, יעלה לאתר ולאפליקציית eco99music פלייליסט ערוך ומוכן להאזנה, שיכלול שירים נבחרים של אומן אחד.



בסוף השבוע הקרוב, תזכו לשמוע את ההרכב באטרינג טריו (BUTTERING TRIO), שהתחיל מכמה חברים שניגנו במרץ בברלין והפך ללהקה עם סאונד ייחודי המשלבת כלי נגינה אלקטרוניים ואנלוגיים.

ההרכב הוציא עד כה שלושה אלבומים. אם מתחשק לכם לשמוע את האלבום השלישי של באטרינג טריו במלואו, ועוד קטעים נבחרים מאלבומיהם הוותיקים יותר  אתם יכולים למצוא אותם ממש עכשיו באתר ובאפליקציית eco99music. האזנה נעימה.
.