מערכת היחסים הקרובה בין שניים מהראפרים הגדולים בעולם – ד"ר דרה וסנופ דוג, החלה דווקא בצורה פחות חיובית, כך נחשף בסדרה דוקומנטרית חדשה. הקשר בין השניים התחיל בשנת 1992, כשד"ר דרה היה כבר ראפר מפורסם, חבר בלהקה, בעוד שסנופ דוג היה בתחילת דרכו ועדיין לא היה שם מוכר בסצנת ההיפ הופ.



נראה שדרה בהחלט זיהה את הפוטנציאל הטמון בסנופ הצעיר והרים אליו טלפון, אך זה, התקשה להאמין כי אכן מדובר בראפר המפורסם. "טרקתי לו את הטלפון בפרצוף" חשף סנופ דוג, שהיה משוכנע כי מדובר במתיחה טלפונית. אך דרה בחור עקשן, ובמקום להיעלב התקשר שוב והודיע לסנופ: "תהיה באולפן ביום שני". סנופ אכן הגיע לאולפן, ובטייק אחד הקליט קטע שנכנס לאלבום הסולו הראשון של ד"ר דרה, ומשם, הדרך של השניים יחד המשיכה, ועדיין ממשיכה עד היום.




ברברה סטרייסנד מתאבלת


ומהכלב סנופ, לכלבה סמנת'ה. כלבתה האהובה של הזמרת ברברה סטרייסנד, שהלכה לעולמה בגיל 14. הדיווה העלתה תמונה בסוף השבוע האחרון, בה היא נראית מחובקת עם כלבתה סמי, שמוכרת מאוד למעריציה של הזמרת, מאחר וסטרייסנד נוהגת להצטלם איתה ולפרסם את התמונות ברשתות החברתיות. תחת התמונה כתבה סטרייסטנד כי זו הפעם האחרונה שהצטלמה עם סמנת'ה האהובה, וכי היא מאחלת שתנוח על משכבה בשלום. הזמרת הוסיפה כי היא מעריכה כל רגע מתוך 14 השנים שבילו יחד.

הכלבה הפרוותית והלבנה, שחגגה ממש לאחרונה יום הולדת 14, העבירה עם סטרייסנד ימים רבים, טיילה איתה מסביב לעולם בסיבובי הופעות, בילתה איתה באולפני הקלטות, ולא פספסה אף חופשה משפחתית. סטרייסנד דיברה על הכלבה רבות בראיונות וחשפה כי היא נתפסת בעיניה כאחת מילדיה. "היא כמו הבת שמעולם לא הייתה לי", אמרה.