נראה לי שבשנת 1969, כשזמר סקוטי צעיר בשם רוד סטיוארט התחיל בקריירת הסולו שלו, הוא לא האמין שכמעט 40 שנה אחרי הוא ימלא את פארק הירקון בתל אביב. בג׳קט כסוף ונעליים נוצצות הוא עלה לבמה הערב (רביעי), מלא אנרגיה ומאושר להיות כאן. אחרי השיר השלישי, הוא עצר את ההופעה כדי לשאול את הקהל אם הסאונד בסדר, זוכר את תקלת הסאונד בהופעה הקודמת שלו בארץ ב-2010. אז אתה יכול להיות רגוע רוד, הפעם הסאונד היה מצוין.



עם שואו של חמש רקדניות בחצאיות סקוטיות, ועוד שישה נגנים על הבמה, סטיוארט הצליח להלהיב את הקהל, למרות ממוצע גיל מנומנם של 40 פלוס. כן, לא היו הרבה צעירים בקהל אבל למרות החששות הצליח סטיוארט למלא, כמעט לגמרי, את פארק הירקון. אלה שעמדו מאחור התלוננו על מחסור במסכים אבל מי שהתפנק בכרטיסים לגולדן, יכל לרקוד לצד יאיר וליהיא לפיד, אורנה דץ ועוד. 




גם אם מתנגן ברדיו שיר של סטיוארט שאתם לא מכירים, סביר להניח שתזדהו שמדובר באגדה בזכות הקול הצרוד והמחוספס שלו. הקהל בדשא לא היה צעיר ברובו, כאלה שלקחו בייביסיטר כדי לבוא ולהפליג עם הכוכב שמכר עד היום למעלה מרבע מיליארד אלבומים.

את da ya think I'm sexy משנת 1978, שירו הנמכר ביותר עד היום הוא שר באותה אקסטזה כמו לפני 30 שנה, רץ על הבמה מלא אדרנלין. נכון, בקטעים ששר שירים מאלבומו האחרון another country נרשמה פחות התלהבות מצד הקהל שכרגיל תר אחר להיטים, אבל כשסטיוארט הפגיז עם sailing, baby Jane ו have I told you lately הקהל שר איתו את המילים והחזיר לו אהבה. הרבה זמן לא ראיתי חבר׳ה בני 50 רוקדים ממש עם כל הגוף, והיה כיף לראות את זה. הפעם הקודמת שהוא היה פה הייתה לפני 7 שנים. איפה אפשר לחתום לעוד הופעה כזאת עוד שבע שנים מהיום?