הסודות המוזרים של לורד נחשפים: לזמרת לורד יש ככל הנראה חשבון אינסטגרם סודי, ולא תאמינו מה קורה שם. הזמרת, שתשחרר מחר אלבום שני ומדובר מאוד, מפעילה ככל הנראה חשבון אינסטגרם נוסף, שכל מטרתו היא לדרג טבעות בצל. שמעתם נכון, לפי הערכות לורד הניו זילנדית היא המפעילה של החשבון @onionringsworldwide.



לחשבון 24 עוקבים בלבד, רובם קשורים ללורד באופן כזה או אחר, והתמונות צולמו בערים בעולם במקביל לתקופה בה שהתה בהם הזמרת. אם אתם מפקפקים באמינות הידיעה, שימו לב לעניין הבא - כשהאתר הניו זילנדי שחשף את החשבון יצר קשר עם מנהליה של הזמרת לתגובה העמוד הוסר מיידית מאינסטגרם, ותגובה – לא נתקבלה.


יוקו אונו תקבל קרדיט משותף על השיר Imagine


יותר מ-45 שנה לאחר שיצא שירו של הזמר המנוח ג'ון לנון Imagine, אלמנתו של לנון זוכה לקבל קרדיט משותף על מילות השיר. לאחרונה הוכרז כי השיר יקבל את פרס "שיר היובל" על ידי ארגון האחראי להוצאות המוזיקה בארה"ב. אמש הגיעה יוקו אונו לקבל את הפרס בשמו של בעלה, באירוע מיוחד שהתקיים בניו יורק, אז גם נודע לה כי בקרוב תקבל קרדיט ככותבת השיר יחד עם לנון.



הסיבה לשינוי בקרדיטים, נעוצה בריאיון שנערך עם לנון ב-1980, אז סיפר הזמר כי לדעתו לאונו מגיע גם כן קרדיט על השיר, בגלל השפעתה וההשראה שנתנה לו. ואם ג'ון לנון אומר, מי אנחנו שנתווכח?


פרויקט 72, והשבוע – אוזו בזוקה

פרויקט שבעים וּשתיים הוא יוזמה של eco99fm, שמטרתה לעשות כבוד לאוֹמנים ישרֶאלים, כאלה שיכול להיות שאתם עדיין לא מַכּירים לגמרי, וַחבל שכך.
בכֿל סוף שבוע, וּלְמשך שבעים וּשתיים שעות בלבד, יעלה לַאתר וּלְאפליקציית eco99music פלייליסט ערוך וּמוכן להאזנה עם שירים נבחרים של אוֹמן אחד.
וּבֿסוף השבוע הקרוב –אוזו בזוקה (OUZO BAZOOKA) לַהקתו הטרייה והבועטת של אורי בראונר כנרות. בראונר כנרות פועל במוזיקה הישרֶאלית כבר לא מעט שנים, גם בצורה עצמאית וגם כחלק מההרכב בום פם, שהֵקים בִּתחילת שנות האלפיים.

לפני כמה שנים הוציא אלבום סולו ראשון, ולאחַרונה הוציא יחד עם ההרכב אוזו בזוקה, אלבום שני. שירים נבחרים מתוך שני האלבומים, נמצאים ממש עכשיו בַּאתר וּבְֿאפליקציית eco99music – האזנה נעימה.