להקת הנסון שחגג לאחרונה 20 שנה ללהיט MMMBOP, לא מפחדת להסתכסך עם אחד האומנים הכי גדולים של השנים האחרונות – ג'סטין ביבר. שלישיית האחים התראיינה לתחנת רדיו אוסטרלית, וכחלק ממשחק שהתקיים בתוכנית, הם היו צריכים לזהות שירים שהושמעו להם, כשאחד השירים היה שייך לביבר. האחים לא זיהו את השיר, ובתגובה לקטע, אמר אחד מהם כי הוא שמח שהם לא זיהו אותו.


ומכאן העלילה רק מסתבכת. נראה ששלישיית הנסון ממש לא אוהבת ולא מעריכה את ביבר, כמה, אתם תוהים? ובכן, בין הציטוטים הנבחרים שנאמרו בריאיון: "כשאני שומע שירים שלו זה עושה לי דלקת באוזן", "השירים שלו נוראיים" וגם – "זה כמו לחטוף מחלת מין באוזניים". ובכן, קאבר של ביבר ל-MMMBOP לא צפוי בקרוב, אבל מה שכן יקרה ממש עוד מעט הוא סיבוב הופעות עולמי המציין 25 שנים להקמת הלהקה, בואו נקווה שהמשבר שנוצר עם ביבר, לא יפגע לאחים בחגיגות.




פארק לג'ימי הנדריקס
ג'ימי הנדריקס – אחד הגיטריסטים הגדולים בעולם, אם לא הגדול מכולם, זוכה סוף סוף לכבוד הראוי לו מעיר הולדתו סיאטל בוושינגטון, שהקימה עבורו פארק רחב ידיים שנפתח רשמית בסוף השבוע האחרון. למעלה מעשור עיריית סיאטל מנסה לקדם את הקמת הפארק בשיתוף עם קרן העיזבון של הזמר המנוח, כשתוכניות קונקרטיות הוצגו כבר לפני כשלוש שנים. הפארק יושב על עשרה דונמים הנמצאים במרכז העיר, במרחק דקות הליכה מבית נעוריו של הנדריקס.

אז מה תמצאו בפארק? המון ירוק, כמובן, וגם את מילות שיריו של הזמר חקוקות בשבילי הפארק, כמו גם פריטי מידע מסקרנים על חייו של הנדריקס. גם פסלים המנציחים את האגדה תמצאו שם - אחד מהם אף נרכש בסכום מטורף של 300 אלף דולרים.

למרות העיכובים, פתיחת הפארק ריגשה מאוד את בני משפחתו של הזמר. אחותו – ג'ני הנדריקס, אמרה כי כל אזכור של אחיה משמעותי עבורם, אך הפארק הזה משמעותי אפילו יותר. "סיאטל תמיד תהיה הבית של ג'ימי" הוסיפה, וחתמה בכך שבמקום הזה ג'ימי גדל, חלם ויצר.